Beantwoord

Wanneer kan ik mijn iPhone 11 verwachten

  • 19 September 2019
  • 1 reactie
  • 598 keer bekeken

Ik heb net een bestelling gedaan. Wanneer zou mijn iphone 11 ongeveer binnen komen? Ook had ik nog een vraag over wanneer het geld van de rekening wordt afgeschreven.

Admin: titel aangevuld i.v.m. duidelijkheid
icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 21 September 2019, 11:44

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Hoi @Yaella, welkom hier. Wanneer je het toestel kunt verwachten is afhankelijk van welk model je precies hebt gekozen en wat de voorraad is van dat model. De meeste toestellen die we op voorraad hadden zijn gisteren geleverd, als je nog geen toestel hebt gekregen is het vermoedelijk afwachten tot we een nieuwe levering van Apple hebben gekregen. Voor sommige modellen verwachten we later deze maand nog een levering, voor andere modellen is dat volgende maand. Ik weet niet welk model je besteld hebt, maar op het moment dat jouw toestel geleverd gaat worden krijg je daar natuurlijk bericht over. Ook kan je de bestelstatus volgen, als het toestel geleverd zal worden of als het niet op voorraad is kan je dat daar zien staan.