Beantwoord

Wanneer komt er ondersteuning e-sim Apple iwatch 7

  • 9 October 2021
  • 40 reacties
  • 8608 keer bekeken

Wanneer gaat kpn e-sim ondersteunen voor iwatch 7 ?

icon

Beste antwoord door wjb 9 October 2021, 16:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

40 reacties

Reputatie 7

Bron

Dat is niet meer actueel wjb

Binnenkort dus, alleen horen we officieel niets van KPN naast dat berichtje aan RTL

t-mobile daarentegen pakt het weer slimmer aan..

Heb me maar ingeschreven bij tmobile, KPN is blijkbaar nog niet geïnteresseerd? Ben mobiel contract vrij dus wie het eerst komt die het eerst maalt.

 

Reputatie 5
Badge +3

Volgens mij heeft KPN al toegezegd dit te gaan ondersteunen 

Reputatie 7

Dat is niet meer actueel wjb

Het was anders wel een bericht van gisteren.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @E-sim ondersteuning iwatch 7 ,

Deze vraag is al vaker gesteld. KPN geeft steeds aan dat niet op korte termijn op de rol staat. 
 

Op de website staat: 

https://www.kpn.com/mobiel-abonnement/esim.htm

Is e-sim ook geschikt voor Apple Watch?

KPN biedt nog geen ondersteuning voor Apple Watch via e-sim. Ook andere smartwatches worden nog niet ondersteund.

 

Voor het laatste nieuws kun je het beste dit topic in de gaten houden: 

 

Ik heb nog geen Iwatch en wil er eentje kopen, liefst met veel mogelijkheden. Op de site van Apple staat dat de e-sim versie wat later komt. Als het langer dan een maand duurt dat ik een e-sim versie kan kopen die ondersteund wordt door kpn dan neem ik een uitvoering zonder e-sim. 
 

Het zou als klant van KPN wenselijk zijn dat zij hierop reageren !!!

Reputatie 7
Badge +28

Reken er maar niet op dat dit binnen een maand gaat gebeuren. En mocht het wel zo zou zijn: Dan gaat dat hier nooit bevestigd worden door een moderator voordat de officiële publicatie vanuit KPN de wereld ingaat. Ze zijn bij KPN soms extreem terughoudend in het publiceren van nieuwtjes, heb ik de afgelopen jaren ervaren. Verwacht hier dus niet dat een moderator in jouw topic een onthulling gaat doen. 

Reputatie 5
Badge +3

Ik hoop dat de e-sim bij KPN zonder extra maandelijkse kosten beschikbaar komt.

KPN is al duur genoeg met zijn abonnementen.

Reputatie 2

Informatie van de website van Vodafone


eSIM + Smartwatches
Vodafone ondersteunt alle smartwatches die een eSIM hebben en voldoen aan het GSMA Consumer Model. De eSIM-implementatie van Apple Watch vereist aanvullende functionaliteit op het GSMA Consumer Model. Wij blijven ontwikkelingen in de markt volgen en kijken daarbij ook naar de wensen van de klant. Als wij ons aanbod hierop aanpassen, gaan we onze klanten hierover informeren.

 

 

Reputatie 5
Badge +3

Wanneer gaat kpn e-sim ondersteunen voor iwatch 7 ?

 Ik verwacht nu T Mobile bekend heeft gemaakt dat het per 5 november de Apple Watch cellular gaat ondersteunen dat KPN dit ook snel gaat doen en bekend maakt.

 

Wanneer gaat kpn e-sim ondersteunen voor iwatch 7 ?

 Ik verwacht nu T Mobile bekend heeft gemaakt dat het per 5 november de Apple Watch cellular gaat ondersteunen dat KPN dit ook snel gaat doen en bekend maakt.

 

Ik hoop van wel!

Apple Watch 4G werkt inmiddels in Nederland

https://community.t-mobile.nl/diensten-en-services-563/apple-watch-cellular-t-mobile-multisim-335289

Reputatie 2

Dat is niet meer actueel wjb

Binnenkort dus, alleen horen we officieel niets van KPN naast dat berichtje aan RTL

t-mobile daarentegen pakt het weer slimmer aan..

Heb me maar ingeschreven bij tmobile, KPN is blijkbaar nog niet geïnteresseerd? Ben mobiel contract vrij dus wie het eerst komt die het eerst maalt.

 

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)

Reputatie 2

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)

Reputatie 2

Reken er maar niet op dat dit binnen een maand gaat gebeuren. En mocht het wel zo zou zijn: Dan gaat dat hier nooit bevestigd worden door een moderator voordat de officiële publicatie vanuit KPN de wereld ingaat. Ze zijn bij KPN soms extreem terughoudend in het publiceren van nieuwtjes, heb ik de afgelopen jaren ervaren. Verwacht hier dus niet dat een moderator in jouw topic een onthulling gaat doen. 

Zojuist het besluit genomen en mijn abbo bij KPN opgezegd en overgestapt naar T-Mobile. Abbo bij T-Mobile is nog wat goedkoper ook! Superblij, vanaf volgende week een online Apple Watch LTE :-)

Reputatie 3
Badge

Ik heb net mn iwatch bestelling zonder 5g geannuleerd en nieuwe met 5g besteld bij apple… levering over een maand. Als KPN tegen die tijd geen iwatch ondersteunt stap ik ook over naar TM.

Ik heb net mn iwatch bestelling zonder 5g geannuleerd en nieuwe met 5g besteld bij apple… levering over een maand. Als KPN tegen die tijd geen iwatch ondersteunt stap ik ook over naar TM.

Ik zou dan toch eerst ff goed kijken hoe goed het bereik is van t mobile in jou omgeving.. ik wacht liever iets langer op kpn dan dat ik weer volledig zonder bereik zit 

Toch hoop ik dat KPN een stip op de horizon zet voordat die Watches geleverd gaan worden. Anders ben ik ook vrij snel pleite bij KPN

Reputatie 3
Badge

Ik verwacht dat er een deal gesloten is tussen Apple en T-mobile om de iWatch exclusief aan te mogen bieden gedurende een bepaalde periode. Tegelijkertijd zal KPN als er überhaupt een datum is vastgelegd niets mogen loslaten zonder toestemming van Apple. Zo gaan dat soort deals waar heel veel geld mee gemoeid is.

 

pure speculatie overigens.

Ik verwacht dat er een deal gesloten is tussen Apple en T-mobile om de iWatch exclusief aan te mogen bieden gedurende een bepaalde periode. Tegelijkertijd zal KPN als er überhaupt een datum is vastgelegd niets mogen loslaten zonder toestemming van Apple. Zo gaan dat soort deals waar heel veel geld mee gemoeid is.

 

pure speculatie overigens.

Dat zou redelijk teleurstellend zijn. Ik lees hier en daar dat KPN hem zou gaan ondersteunen. Maar als het klopt wat je zegt dan is dat ws het enige dat ze wel mogen melden. Het zou het ontbreken van een datum verklaren.

Ik heb al diverse keren naar KPN gebeld met de vraag wanneer zij de Apple Watch 7 Cellular gaan ondersteunen. Driemaal heb ik iemand aan de telefoon die hier niets van weten en ik 3x uit moet leggen wat nu eigenlijk mijn vraag is. Snap er niets van.

 

Reputatie 2

Ik heb al diverse keren naar KPN gebeld met de vraag wanneer zij de Apple Watch 7 Cellular gaan ondersteunen. Driemaal heb ik iemand aan de telefoon die hier niets van weten en ik 3x uit moet leggen wat nu eigenlijk mijn vraag is. Snap er niets van.

 

Klantenservice mag niets zeggen. 

Zal wel aan mij liggen maar ik snap nog steeds niet dat er mensen zijn die overstappen naar een andere provider om een AW met e-Sim te kunnen gebruiken?! Die (evt) paar maandjes kunnen ze niet wachten? 

Ik zit in dubio. Ben al heel lang klant van KPN en wil eigenlijk niet weg, nu wil ik met Black Friday een nieuwe Apple watch kopen. Of het wordt overstappen naar T-Mobile of blijven bij KPN en hopen dat ze maar snel ondersteuning gaan bieden…. vervelend dat ze het wel aankondigen maar het vervolgens stil blijft.

Wanneer gaat KPN de apple watch cellular ondersteunen? Ik heb een KPN mobiel abonnement, maar wil met de apple watch kunnen bellen zonder dat mijn mobiele telefoon in de buurt is. Kan dat via KPN? Ik begrijp dat op dit moment alleen T-Mobile dit ondersteunt. Moet ik dan een switch overwegen?

Dank vast.

 

*Admin: verplaatst