Vraag

Wanneer krijg ik mijn geld terug?

  • 21 May 2020
  • 2 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik ben zo ontevreden over de terugbetaling van een door mij geretourneerde toestel! 
 

het volgende is gebeurd. Rond 29/3 heb ik een nieuw abonnement afgesloten met een iPhone 11 pro. Op 30/3 is het toestel afgeleverd en heb ik aan de koerier per pin € 480,00 betaalt. Bij uitpakken van het pakket concludeerde ik dat het toestel te klein was en wilde toch de Max hebben. Hierover op 1/4 gebeld maar ik Kon het toestel niet ruilen en moest het hele abonnement opzeggen. Zo gezegd zo gedaan. Het toestel ingepakt en geretourneerd. Het aanbetaalde bedrag zou binnen drie dagen worden teruggestort. 
 

Op 6/4 krijg ik bevestigd dat het toestel inmiddels ontvangen is door kpn. Wonderbaarlijk staat er in die bevestiging dat het aanbetaalde bedrag binnen 14 dagen wordt terugbetaalt. Ondertussen krijg ik ook een factuur van € 88,00. Dit zijn de aansluitkosten en de abonnementskaarten. Hierover gebeld en mevrouw vertelde dat ik die moet betalen en er binnen een x aantal dagen een slotfactuur zou komen waarna ik alles teruggestort krijg. Eergisteren weer gebeld omdat ik toch vind dat het veel te lang duurt en ik gewoon mijn geld wil. Het geld groeit me namelijk niet op de rug. Na bijna 45 minuten aan de telefoon te hebben gehangen vertelde de medewerker mij dat men er mee bezig is uit te zoeken hoe en wat. Hoezo hoe en wat het is toch duidelijk dat ik 480 en 88 heb betaalt voor lucht of ben ik nou gek? 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Baghdadi, welkom en excuses voor de late reactie! Ik zou zo'n bedrag ook vrij snel terug willen inderdaad! Is dat inmiddels al het geval? Als ik nog iets voor je kan doen, vul je dan je forumprofiel aan met je postcode + huisnummer, evt. klantnummer en ordernummer? Ik help je graag. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, heb je het inmiddels terug? Als ik nog iets voor je kan doen, laat je het dan weten?