Beantwoord

Wegvallen netwerk Iphone 12 Pro

  • 14 January 2021
  • 3 reacties
  • 2370 keer bekeken

Ik heb een iPhone 12 pro en ik heb klachten met het wegvallen van het netwerk. Zowel mijn internet als het bereik om te bellen valt helemaal weg.

Mijn telefoon is ter reparatie weggebracht. Nu zie ik op reperatie.kpn.com dat de reparatie is afgerond, maar dat er geen defect is geconstateerd?!

I heb nu een oude iPhone 6 en hierop heb ik overal bereik. Het ligt dus duidelijk aan mijn iPhone 12 pro. 

Wat nu te doen? 

icon

Beste antwoord door Maurice85 23 January 2021, 13:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem heel irritant. Het schijnt heel veel voor te komen...

 

https://www.iphoned.nl/nieuws/iphone-12-bereik-poll/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Joostnagel

Wat irritant zeg. Dit probleem zegt mij zo niets, maar het lijkt dus meer voor te komen. Nu is jouw toestel al voor onderzoek geweest, maar daar is niets uitgekomen. Lijkt dus in de firmware te zitten dan. Heb je hier over ook al contact gehad met Apple? Ben wel benieuwd wat zij er van zeggen. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb dit zelf ook (gehad), na wat surfen op een paar handige tips en handelingen gevonden. Bij mij was het na het opnieuw instellen van de netwerkinstellingen opgelost.

 

Edit: Hiermee is het mij gelukt er vanaf te komen.