Vraag

Whatsapp geeft geen melding nieuw bericht. (iphone) Pas wanneer app opent.

• 8 juli 2020
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Beste allemaal, 

Mijn telefoon krijgt sinds een maand geen nieuwe meldingen van Whatsapp binnen, nu heb ik al verschillende vragen gezien, maar niet het definitieve antwoord voor de iPhone.

Van de een of andere dag krijg ik mijn berichten pas binnen als ik mijn Whatsapp open. En mocht ik mijn Whatsapp net af hebben gesloten krijg ik van 2 vrienden altijd nog wel berichten binnen, maar van de rest allemaal niet. 

Heb echt geen idee, wat te doen. Please help?

6 reacties

Beste allemaal, 

Mijn telefoon krijgt sinds een maand geen nieuwe meldingen van Whatsapp binnen, nu heb ik al verschillende vragen gezien, maar niet het definitieve antwoord voor de iPhone.

Van de een of andere dag krijg ik mijn berichten pas binnen als ik mijn Whatsapp open. En mocht ik mijn Whatsapp net af hebben gesloten krijg ik van 2 vrienden altijd nog wel berichten binnen, maar van de rest allemaal niet. 

Heb echt geen idee, wat te doen. Please help?

Ohja en als ik me aanmeld op Web WA, krijg ik de meldingen ook niet binnen en als ik op de pagina zit zie ik ook geen nieuwe berichten die gestuurd zijn. Dan moet ik eerst op mijn telefoon WA openen en dan krijg ik berichten binnen op de pc en de telefoon. Super vervelend!  

Reputatie 7
Badge +22

Hoi @Earthway ,

Heb je al in het menu van jouw iPhone gekeken bij? :

• Instellingen
  • Berichtgeving
  • WhatsApp
  • Sta berichtgeving toe (aanzetten!)
  • En dan kun je vijf verschillende meldingen aanzetten.  

Jazeker,

Hoi @Earthway ,

Heb je al in het menu van jouw iPhone gekeken bij? :

• Instellingen
  • Berichtgeving
  • WhatsApp
  • Sta berichtgeving toe (aanzetten!)
  • En dan kun je vijf verschillende meldingen aanzetten.  

Ha @Noordzee ,

Jazeker, heb alles al gedaan. Snap ook echt niet waarom het niet lukt. Ik hoop ergens dat het een soort Bug is die nog gefixed moet worden en dan een update volgt of iets. Verder heb ik alles instellingen hersteld. Ook achtergrond verversen aan en uit gedaan. Word er gek van! Krijg ook sommige meldingen wel binnen en andere weer niet.. Hard reset al uitgevoerd. Alle updates gehad. Werkt allemaal niet, enige optie is WA verwijderen en opnieuw er op zetten, maar wil daarvoor een Reservekopie maken, maar dan moet ik nog 30gb vrij maken op mijn telefoon.. niet te doen. 

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Earthway, welkom op het forum!
Dat klinkt als een vervelend probleem zo! Je telefoon staat niet heel toevallig op “niet storen” toch? :sweat_smile:
In whatsapp zelf zijn ook nog wat instellingen die je kan controleren:

Open WhatsApp > tik op InstellingenMeldingen. Controleer of Toon meldingen is ingeschakeld voor berichten en groepsmeldingen.

Mocht ook dat het niet oplossen is het herinstalleren wel een beetje de eerstvolgende stap.

Reputatie 6
Badge +10

@Earthway, is het nog gelukt de problemen met je notificaties op te lossen?

Hoi @Earthway, welkom op het forum!
Dat klinkt als een vervelend probleem zo! Je telefoon staat niet heel toevallig op “niet storen” toch? :sweat_smile:
In whatsapp zelf zijn ook nog wat instellingen die je kan controleren:

Open WhatsApp > tik op InstellingenMeldingen. Controleer of Toon meldingen is ingeschakeld voor berichten en groepsmeldingen.

Mocht ook dat het niet oplossen is het herinstalleren wel een beetje de eerstvolgende stap.

Dit heb ik ook al gerealiseerd ja. Helpt niet, ik moet hem inderdaad herinstalleren.. maar dan moet ik eerst even al mijn foto's en video's uitzoeken, hij zegt dat ik voor een eventuele back-up nog 40gb vrij moet hebben.. hehe. 

Mocht ik het uitgezocht hebben en opnieuw geïnstalleerd en het werkt, zal ik dat hier laten weten. 

Reageer