Beantwoord

Whatsapp loopt vast en valt weg

  • 27 December 2019
  • 10 reacties
  • 2388 keer bekeken

Beste allemaal , sinds ik een iPhone X heb floept als ik whatsapp open en een bericht wil gaan typen alles ineens weg tot ik in de homescreen zit … ik kan dan niks met Whatsapp .. telefoon uit en weer aan en hij werkt weer een poos . Alle updates zijn uitgevoerd … wie kan mij verder helpen ? 
groeten Teun 

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 28 December 2019, 22:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Teun2001 
Welk IOS heb je er op staan?
Verwijder anders de app en down hem opnieuw
Maak eerst een backup, anders ben je al je adressen en berichten kwijt, daar is n.l. Whatsapp berucht om.

Ook kun je even geforceerd opstarten door de volume + knop even in te drukken en weer los te laten, het zelfde doe je met de Volume - knop
Druk daarna de uitknop aan de zijkant in en hou die vast tot het appeltje verschijnt

Beste @huistijger … er staat iOS13.3 op … en whatsapp al een keer verwijderd en weer opnieuw erop … dus beide dingen al gedaan ...

Reputatie 7
Badge +21

Beste @huistijger … er staat iOS13.3 op … en whatsapp al een keer verwijderd en weer opnieuw erop … dus beide dingen al gedaan ...

Zojuist er nog wat onder mijn bericht geschreven, geforceerd opstarten heb je dat al geprobeerd?

@huistijger .. probeerde het , maar dan komt Siri  in 😉

Reputatie 7
Badge +21

Heel kort indrukken eerst de volume + en dan de volume - en de uitknop achter elkaar indrukken allemaal en geen pauze nemen

Zet anders siri even tijdelijk uit

@huistijger Oké check .. dat bedoelde ik ook met aan en uitzetten .. na verloop van tijd gaat whatsapp weer weg floepen ... 

kpn zegt opsturen voor reparatie trouwens , vergat ik te melden , maar daar geloof ik niet zo in , daar alles verder perfect werkt 

Reputatie 7
Badge +24

Hi Teun, welkom op het forum. 

Volgens mij heb je alles gedaan wat je kon doen. Dan is er inderdaad de optie om het toestel op te sturen ter reparatie. Om toch alles uit te sluiten wil ik je verzoeken om even binnen te lopen in een KPN winkel bij jou in de buurt, dan kan een medewerken dit ook nakijken. Mocht dat ook niet lukken, dan zal het toch opgestuurd moeten worden, helaas. 

Ik ben wel naar de oorzaak benieuwd, laat je ons hier weten hoe dit afloopt? 

Reputatie 5
Badge +6

Op welk moment gebeurt het, ?

Je hebt al een chat geselecteerd, en het type veld is aanwezig, en ook het toetsenbord ?

Heeft het ooit wel een keer gewerkt?

 

Anders moet je een totale backup maken, factory reset doen en 

een her installatie van de Iphone in zijn geheel, kan zijn dat er ergens

iets is blijven hangen of vastgelopen in de software.  Nog geen uurtje werk.

Het gebeurd zodra ik een paar letters getypt heb .. maar ik moet zeggen dat het nu al een maand niet gebeurd is ... 

Reputatie 7
Badge +24

Het gebeurd zodra ik een paar letters getypt heb .. maar ik moet zeggen dat het nu al een maand niet gebeurd is ... 

Een raadseltje dus. Fijn dat alles nu in ieder geval goed werkt. :)