Beantwoord

Wisselgesprek i.c.m. voicemail werkt niet

  • 15 May 2020
  • 12 reacties
  • 469 keer bekeken

Ik heb voicemail aanstaan en wisselgespek op mijn iphone maar als ik in gesprek ben gaat hij meteen op voicemail. Hoe los ik dit op?

icon

Beste antwoord door JaySea 15 January 2021, 12:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @WendyLees, welkom. 

Als ik zo op de site van Apple kijken, staat het dan niet goed geconfigureerd. Ik ga er van uit dat het werkt nadat je de stappen hebt doorlopen. 

Hi @Bart_Z 

alle stappen volgens Apple zijn gevolgd. Kan dit niet een instelling zijn bij de KPN op mijn telefoonnummer die wisselgesprek niet toe staat?

 

groet

Reputatie 7
Badge +20

Dat wil ik graag eens nakijken. Zou je daarvoor jouw mobiele nummer willen toevoegen aan jouw Forumprofiel? Hoor graag als je dat gedaan hebt. Vaak is het echter wel een instelling op toestel, maar wie weet. 

Hi @Bart_Z 

 

gedaan. Anders moet ik naar Apple store

Reputatie 7
Badge +20

Ik heb even gekeken naar de instellingen aan onze kant. Wisselgesprek staat ingeschakeld. Dus in theorie moet het werken. Je hebt het toestel wel opnieuw opgestart toch? Je zou ook nog een vervangende simkaart kunnen testen voor de zekerheid. 

Dank je Bart. Ik ga naar de Appel store

Reputatie 7
Badge +20

Succes, wil je nog delen of zij de oplossing konden vinden?

Heb je nog een oplossing gevonden? Ik krijg ook nooit een wissel. Direct een sms van een gemist gesprek en de 2e beller krijgt meteen voicemail.

Reputatie 7
Badge +20

@WendyLees Is het nog gelukt? Ik ben ook wel nieuwsgierig geworden na het bericht van JaySea. 

Het is mij inmiddels gelukt. Ik heb data volledig uitgezet en toen *43# gedaan. Het scherm wat daarna komt duurt dan een fractie langer. Daarna kan data weer aan en werkt het.

wissel werkt alleen niet als je nog wacht op verbinding en je intussen wordt gebeld.

Apple gaf aan dat het niet aan mijn nieuwe iPhone lag. Bij mij is het uiteindelijk vanzelf opgelost…..

Reputatie 7
Badge +20

Fijn dat het voor beide is opgelost. :)