Beantwoord

Zoek mijn iPhone op imei nummer

  • 30 April 2021
  • 8 reacties
  • 496 keer bekeken

Reputatie 1

Kun je ook je telefoon lokaliseren als je simkaart er niet in zit? Dus via je imei nummer?

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 May 2021, 09:28

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Ja dat kan met Zoek mijn iPhone @CB65 en heeft niets met je iMeinummer te maken.
Heb je geen tweede apple apparaat dan kan het via icloud.com na inloggen met je AppleID.

Reputatie 1

De telefoon staat niet tussen mijn apparaten want hij was niet ingesteld dus vandaar dat ik vraag of het ook via een imei nummer gaat. Ik wilde de telefoon namelijk verkopen.

Reputatie 7
Badge +17

Een goede vraag, @CB65! Helaas is het niet mogelijk om jouw iPhone te lokaliseren aan de hand van het IMEI nummer. De enige manier om jouw iPhone te lokaliseren is via de functie Find My iPhone. Als deze niet is ingesteld, dan gaat het helaas niet lukken. :slight_frown:

Reputatie 7
Badge +21

De telefoon staat niet tussen mijn apparaten want hij was niet ingesteld dus vandaar dat ik vraag of het ook via een imei nummer gaat. Ik wilde de telefoon namelijk verkopen.

Dan maak je het de dieven ook wel heel gemakkelijk...

Reputatie 1

Beste Huistijger, op zo'n reactie zit ik niet te wachten! Het is al erg genoeg dat mijn telefoon gestolen is en dan krijg ik ook nog zo'n reactie :-(

Reputatie 7
Badge +21

Beste Huistijger, op zo'n reactie zit ik niet te wachten! Het is al erg genoeg dat mijn telefoon gestolen is en dan krijg ik ook nog zo'n reactie :-(

Het is bedoeld als waarschuwing dat je het de volgende keer wel aanzet.

Reputatie 1

Zo komt het niet over hoor en ik weet ook wel dat ik het de volgende keer anders zou doen, maar als je een telefoon gaat verkopen dan zet je hem terug in de fabrieksinstelling toch en dan kun je zoek mijn iphone niet inschakelen zonder een account in te stellen? Of is dat niet juist?

Reputatie 7
Badge +17

Het is zeker vervelend dat jouw toestel is gestolen. Huistijger had de beste bedoelingen door je te adviseren om wel Find My iPhone te gebruiken. Als je deze terugzet naar de fabrieksinstellingen omdat je op het punt staat deze te verkopen, dan gaat dit inderdaad lastig. Helaas is er geen andere manier om jouw toestel te lokaliseren. :slight_frown: