Beantwoord

account in outlook als pop3 instellen lukt niet

• 3 August 2017
  • 2 reacties
  • 1099 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 0 reacties
Ik probeer mijn kpn-account als pop3 toe te voegen in outlook 2016. Ook imap lukt niet.
Volgende melding verschijnt: "Er is iets misgegaan en uw account is niet ingesteld in Outlook."

Via webmail inloggen gaat wel.
Wie kan me helpen?
icon

Beste antwoord door Justin_ 9 August 2017, 10:56

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +22
Hoi FWO, welkom op het forum. Balen dat het instellen van je e-mail in Outlook 2016 niet lukt. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Zie ook dit topic: 'Outlook 2016 Wizard weigert email in te stellen' Daaruit bleek dat Microsoft iets veranderd had aan Outlook waardoor het niet meer werkte.

Als je de stappen op de website: 'KPN E-mail: Outlook 2016 instellen, controleren, verwijderen' volgt, zou het moeten werken. Laat je me weten of dat lukt?
Reputatie 7
Badge +22
Hoi FWO, welkom op het forum. Balen dat het instellen van je e-mail in Outlook 2016 niet lukt. Je bent niet de enige die hier last van heeft. Zie ook dit topic: 'Outlook 2016 Wizard weigert email in te stellen' Daaruit bleek dat Microsoft iets veranderd had aan Outlook waardoor het niet meer werkte.

Als je de stappen op de website: 'KPN E-mail: Outlook 2016 instellen, controleren, verwijderen' volgt, zou het moeten werken. Laat je me weten of dat lukt?
Hoi FWO, je hebt niet meer gereageerd in dit topic. Betekent dit dat het toevoegen van je mailaccount inmiddels gelukt is? Daar ga ik van uit 🙂

Reageer