Beantwoord

activering

  • 6 July 2012
  • 7 reacties
  • 10573 keer bekeken

Gisteren hebben wij getracht om een telefoonnummer te activeren, teneinde online bepaalde dingen te kunnen regelen (zoals nummerweergave bij anderen)

Dit is niet gelukt, ook het keuzemenu voorziet niet in een activeringsproces.

icon

Beste antwoord door ledepruissen 12 July 2012, 12:07

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Hallo,

Betreft dit een mobiele aansluiting of een vaste telefoonaansluiting? Ik ontvang graag in een privé-bericht wat meer informatie van je. Kun je je postcode/huisnummer en het telefoonnummer doorgeven?

Alvast bedankt. 

Met vriendelijke groet,

Menno

U heeft bericht

Heeft u mijn bericht ontvangen???

Reputatie 5
Badge +6
Hallo ledepruissen,

Ik heb deze reactie aan een collega overgedragen aangezien ik zelf mobiele cases behandel en dit een vast nummer betreft.

Er wordt vandaag door hem inhoudelijk gereageerd op je vraag.

Met vriendelijke groet,

Menno

Reputatie 5
Badge +7
Beste ledepruissen,

Om online instellingen van uw telefoonnummer te kunnen wijzigen, zoals bijvoorbeeld voicemail en nummerherkenning, dient u een MijnKPN account aan te maken. Heeft u alle stappen doorlopen op deze pagina?

Met vriendelijke groet,

Jeroen

Ja, ik heb een account aangemaakt voor dit telefoonnummer

Daarop volgend hebben wij geprobeerd met het betreffende nummer dit te activeren, er kwam eem keuzemenu, waarvan geen enkele optie toepasbaar was. 

heb al antwoord gehad van KPN klantenservice

Reageer