Beantwoord

Contract overname

• 10 October 2018
  • 4 reacties
  • 552 keer bekeken

Hi, ik zit in het buitenland en wil graag per direct een contract van naam omzetten. Ik heb alle stappen doorlopen en de legitimaties, kvk kopie en het getekende contract er staat alleen nergens waar ik dit alles naar toe kan mailen. Ik heb overal gezocht maar kan het nergens vinden.
Ik verneem het graag.

Met vriendelijke groet,
Linda
icon

Beste antwoord door Joran 12 October 2018, 20:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Hallo @Linda1979
Omdat je begint over de kvk denk ik dat dit om een zakelijk abonnement gaat.
Als dat inderdaad het geval is kun je deze vraag beter op het Zakelijkforum stellen.
Dit is het consumentenforum en hebben geen gegevens van de zakelijke kant.
Hallo @Linda1979
Omdat je begint over de kvk denk ik dat dit om een zakelijk abonnement gaat.
Als dat inderdaad het geval is kun je deze vraag beter op het Zakelijkforum stellen.
Dit is het consumentenforum en hebben geen gegevens van de zakelijke kant.
h

Ik kan niet inloggen in de zakelijke klant omdat ik een particulier ben. Degene die het contract overneemt zet het op zakelijk. Maar ik wil alleen ‘maar een mailadres waar ik mijn spullen naartoe kan mailen. Baal er van dat dit me nu al meerdere uren van mijn tijd kost omdat jullie op het contract overname formulier vergeten te zetten waar het formulier naar toe moet.
Reputatie 7
Badge +21
Je kunt sneller even bellen met 0800 0402
Ben je in het buitenland dan kun je ook bellen met een KPN-telefoon naar +316 1200 1200
Of chatten via de website
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Linda, sorry voor de late reactie! Ben je al verder geholpen via een ander kanaal? Je kunt een contractovername mailen naar contractovername@kpn.com. Ik laat de websitebeheerders het formulier nakijken, dit moet duidelijk vermeld worden.

Voor de volledigheid, het kan ook direct in de winkel worden geregeld of schriftelijk naar onderstaand adres:
KPN Contractovername
Antwoordnummer 10291
2400 VB Alphen aan den Rijn

Reageer