Beantwoord

emails automatisch doorsturen naar een ander mailadres

• 16 October 2017
  • 4 reacties
  • 6143 keer bekeken

Ik wil de emails van mijn Het Net-account automatisch doorsturen naar mijn nieuwe Gmail-account.
Hoe stel ik dat in?

Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter is te vinden + topic naar juiste categorie verplaatst
icon

Beste antwoord door PeterG 18 October 2017, 14:46

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Bijvoorbeeld in Gmail instellen dat je emails uit Hetnet wilt ophalen
Dank voor je reactie, RobinFlikkema. Doorsturen vanuit HetNet naar Gmail lukt inderdaad via instellingen in Gmail, maar daarvoor moet ik de mail van HetNet eerst openen vóór hij doorgestuurd wordt.
Wat ik graag wil is dat mijn mails direct (zonder te openen dus) bij Gmail terechtkomen.
Reputatie 7
Wat ik graag wil is dat mijn mails direct (zonder te openen dus) bij Gmail terechtkomen.Optie 1
Door je hetnet.nl in te stellen met POP in het Gmail account. Ik open nooit het hetnet account (via webmail). Alles komt binnen op mijn Gmail ook als het naar hetnet is gestuurd. Dat wordt via POP3 door Gmail opgehaald van hetnet-mail.

In Gmail: instellingen - Accounts en import - (pop instellen onder) E-mail bekijken uit andere accounts.

Optie 2
Je kunt bij hetnet-mail, via webmail, onder instellingen, ook doorsturen instellen. Dan stuurt hetnet al je mail door naar een gewenst adres bv. je Gmail.
excuses voor mijn late reactie, Peter.
Ik heb inmiddels via je optie 2 de gewenste functie ingesteld.
Dank voor je nuttige tips.

Reageer