Beantwoord

Geen geluid meer Netflix

• 15 December 2017
  • 6 reacties
  • 2267 keer bekeken

Wij hebben sinds gisteren geen geluid via de soundbar als wij Netflix willen kijken. Erg vervelend.
Wie kan ons helpen?
icon

Beste antwoord door Natasja_1 19 December 2017, 15:07

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Ha @Bakkokkie, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt 🙂 Het geluid loopt wel via de soundbar als je 'gewoon' tv kijkt? Maak je gebruik van de Netflix app via de tv-ontvanger of via de tv zelf? Hoor graag van je!
Reputatie 7
Badge +10
Ha @Bakkokkie, welkom op ons Forum! Goed dat je je vraag hier stelt 🙂 Het geluid loopt wel via de soundbar als je 'gewoon' tv kijkt? Maak je gebruik van de Netflix app via de tv-ontvanger of via de tv zelf? Hoor graag van je!
@Bakkokkie, ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat in dit geval geen bericht, goed bericht is 🙂 Als je toch nog vragen hebt of dit probleem ervaart, geef dan een gil!
Ik had als ik netflix wilde kijken , bij elke film een brommend geluid. Bij elke film kun je de instelling veranderen. Ondertiteling en audio. Ik heb een uurtje geleden de audio instelling veranderd en het probleem is opgelost. Je ziet bij audio instelling een optie aangevinkt. Je moet dan een optie daaronder aanvinken.
[quote=Bakkokkie]Wij hebben sinds gisteren geen geluid via de soundbar als wij Netflix willen kijken. Erg vervelend.
Wie kan ons helpen?[/quote
IK hen een bericht gestuurd en hier is een aanvulling op het bericht. Je kunt bij de optie Audio meerdere keuzes hebben. Je moet even proberen welke je moet hebben.
Reputatie 7
Badge +15
Hoe is alles aangesloten?
HDMI, Fiber, tulp, etc.
Staat Dolby aan? Zowel op tv als decoder? Zet die dan uit, eerst op tv (meestal genoeg).
Heb je wel geluid van Netflix via de TV?
Heb je een Smart TV, dan kan je ook Netflix via de tv kijken, hoe is geluid dan?
Hoe is het geluid van de TV (IPTV decoder) via de SoundBar?
Wat is het volume? Bij TV heb ik mijn soundbar op een lager volume dan Netflix.

Is Bakkorie hetzelfde als Konaldo?
Konaldo is geen Bakkorie.

Reageer