Beantwoord

hoge kosten opzegtermijn

• 29 May 2012
  • 3 reacties
  • 10668 keer bekeken

Wat ben ik blij dat ik dit forum ontdekt heb, en gelukkkig niet de enige ben met zo'n verschrikkelijk hoog bedrag jawel €  518,15 voor de kosten van opzegtermijn. Ook wordt het bedrag binnen 2 dagen afgeschreven. Ook wij hebben ons abonnement in april opgezegd en een bevestiging gekregen daarvan. Ook was mij niet bekend dat het om een opzegtermijn van 1 jaar ging. Ook werd dat bij de opzegging niet gemeld. Het is echt schandalig om zo'n bedrag af te schrijven.  Nou lees ik bij wat andere mensen over ene "Daan" van de KPN die dan wel wil kijken voor eventuele oplossingen.

Ben er verdrietig van. Hopelijk kan iemand mij helpen , via de klantenservice kom je niet verder.

diwe

icon

Beste antwoord door Daan 30 May 2012, 16:16

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +6
Beste diwe,

Spijtig om te horen dat het zo loopt. Kunt u mij via een privébericht uw postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer tousturen?

Dan kijk ik wat ik voor u kan betekenen.

Met vriendelijke groet,

Daan

Goedendag Daan,

Dat is wel schrikken als je een rekening thuis krijgt van € 518, 15. Wij zijn namelijk ook overgestapt naar een andere provider. Dus KPN opgezegd. Daar wordt opdat moment niet aangegeven dat er kosten zijn tav opzegtermijn. Dus ook gebeld met klantenservice. Ja mevrouw uw contract loopt pas af in 2013, heb nooit een contract ondertekent hiervoor, ik ging er vanuit dat we een abonnement hadden, en geen contract, maar dat blijkt KPN op een of andere manier omgezet te hebben. Ook zijn we van een Belbasis abonnement naar een Zakelijk Belvrij Altijd overgezet, op die manier heb je dus een zakelijk abonnement (contract). En Waarom wordt het bij de bevestiging van de opzegging niet vermeld? Ben dus duidelijk teleurgesteld in KPN. Heb dus de machtiging van deze maand ingetrokken.

Hopelijk kunt U iets voor me doen?

postcode  :  ****** huisnr : ** telefoonnr:  **********

Hallo,

Ons probleem met de kosten nav opzegtermijn is opgelost. Dankzij Daan die hier werk van heeft

gemaakt. Dus Daan bij deze hartelijk bedankt.

mvg. Diwe

Reageer