Ik kan mijn e-mail niet activeren en ook geen nieuwe wachtwoord aanmaken

  • 13 April 2012
  • 1 reactie
  • 10613 keer bekeken

Hallo!

Ik kan mijn e-mail niet activeren en kan ook geen nieuwe wachtwoord maken. Ik doe dat voor het eerste keer want we hebben alles 2 dagen geleden gekregen. Ze vragen om laatste 3 cijfers van mijn rekeningnummer maar volgens KPN die klopt niet.

Wat moet ik doen??


1 reactie

Reputatie 3
Badge +1
Beste julitaw,

Nadat de apparatuur is geleverd heeft het systeem gemiddeld nog een aantal werkdagen nodig om administratief alles in orde te maken. Dit om te voorkomen dat u niet eerder gaat betalen dan de afspraak is.

U heeft van KPN ook een brief ontvangen waarin een gebruikersnaam e.d. staat vermeld. Met deze brief kunt u binnenkort inloggen op mijnkpn waar u een nieuw e-mail adres kan aanmaken.

Met vriendelijke groet,

Binne

Reageer