Beantwoord

inloggen op hetnet.nl website

• 17 February 2014
  • 8 reacties
  • 85257 keer bekeken

Bij inloggen op hetnet.nl via Firefox krijg ik sinds een week een blanco pagina. Heb Firefox al verwijderd en een oudere versie, 21.0, geïnstalleerd, maar inloggen lukt niet meer. Wie weet raad ?

Admin: dit topic stamt uit 2014, hetnet.nl als website bestaat niet meer. Inloggen op de webmail kan via webmail.kpnmail.nl. Heb je problemen met inloggen? Controleer of je wachtwoord klopt. Deze kun je eventueel wijzigen door met je KPN ID in te loggen op email.kpn.com.

icon

Beste antwoord door thomhz 21 February 2014, 09:18

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
Badge +1
De nieuwe link is webmail.kpnmail.nl en voor MijnKPN csc.maranello.planet.nl/CSC (Hetnet en KPN is nu Planet onder de naam KPN)

Reputatie 3
Badge +4
Beste MGandalf, 

Is het gelukt met de links die thomhz aandraagt? Ik hoor het graag! 

Met vriendelijke groet, 

Werner

KPN Webcare

Volgens mij maak ik dan een nieuwe mailbox aan met een nieuw e-mailadres dat eindigt op@kpnmail.nl. Ik wil mijn e-mailadres met@hetnet.nl houden omdat ik het een rompslomp is een wijziging aan iedereen door te geven.Optredend probleem is dat op mijn p.c. thuis het webadres bij inloggen met Firefox blijft hangen op htpps://mps.kpnmail.nl/cp/ps/main/richui/main/mail.  Bij inloggen met IE en met Firefox op mijn p.c. op kantoor , wat wel lukt,  zie ik dat het webadres moet eindigen op main#mail.  
Reputatie 2
Badge +1
Uiteraard kunt u uw@hetnet.nl mailbox gewoon behouden, dit heeft niks met de inlogpagina te maken :-)

Logt u eens in op webmail.kpnmail.nl i.p.v. hetnet.nl !

Mocht dit niet lukken dan kan het soms helpen om de ''Tijdelijke internetbestanden'' zoals opgeslagen wachtwoorden en cookies te wissen.

Bedankt voor de oplossing, het werkt.

Ik heb sinds gisteren problemen met inloggen van het net.nl Ik krijg de melding dat de site onveilig is en ik kan er niks mee. De site is geblokkeerd. Iemand een oplossing ? Groetend, Joost
Reputatie 7
Badge +24
Hoi @taxa2001, welkom op het forum! Waar probeer je precies in te loggen? Gaat het om: https://webmail.kpnmail.nl/ of een andere pagina?
Reputatie 7
Badge +24
Ik heb niets meer van je gehoord @taxa2001 dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer