interactieve tv+internet+bellen - draadloos. - tv blijft regelmatig "hangen" was gisteravond heel

  • 26 March 2012
  • 3 reacties
  • 8704 keer bekeken

interactieve tv-internet-bellen / draadloos :  tv blijft regelmatig "hangen" en gaat dan na een aantal seconden weer verder. gisteravond was dit heel erg . is heel irritant. wat is de oorzaak en wat kan er aan gedaan worden om dit euvel te elimineren.


3 reacties

Reputatie 6
Badge +7
in bijna alle gevallen heeft het te maken met de snelheid die het modem binnen kan halen, of een niet goed werkende DVS. je zou even kunnen inloggen in het modem om te kijken wat je aan snelheid hebt op de lijn. klik HIER voor meer info over hoe in te loggen in het modem

dit is mijn lijn de Actual Data Rate is het meest van belang, deze info kan je vinden bij de ADSL status

    Upstream     Downstream
Actual Data Rate     1171 (Kbps.)     11995 (Kbps.)
Attainable Rate     1171 (Kbps.)     13460 (Kbps.)

Operation Data / Defect Indication:
Operation Data     Upstream     Downstream
Noise Margin     6.6 dB     5.5 dB
Attenuation     14.1 dB     28.4 dB

Indicator Name     Upstream     Downstream
FEC Error     0     7233
CRC Error     4     1215
HEC Error     2     5396

Goede middag,

Dat probleem deed zich ook bij ons voor.

Oplossing is één telefoontje naar kpn en binnen 1 dag heeft kpn ons een nieuwe ontvanger en een HDMI kabel bezorgd en het probleem was opgelost.

Beste heer Broekhuizen,

Het heeft met uw verbinding te maken wat u binnen haalt met de modem. Ook kunt u kijken of uw vaste aansluiting in uw huis een rond kabeltje aan het vierpotige stekker zit. Niet plat. Ook hierdoor verliest ie signaal. Deze kabel is namelijk niet goed geïsoleerd. U Kunt eventueel naar de klantenservice bellen voor ronde kabeltjes. Dan zenden ze die toe. 0900-0244 daarna toets 1 en daarna toets 3. Dan komt u op de technische Help Desk van de Interactieve TV.

Met vriendelijke groet,

D. Datema

Reageer