Beantwoord

Ipad werkt niet met email

• 4 April 2012
  • 2 reacties
  • 8605 keer bekeken

Als ik wil mailen met mijn i-pad komt er steeds de melding gebruikersnaam of wachtwoord niet goed. Zeker 3 keer heb ik het opnieuw ingesteld zonder resultaat. Internet werkt ook slechts gedeeltelijk. Downloaden gaat niet geeft melding safari kan dit bestand niet downloaden. Wel kan ik allerlei homepages ophalen. Het opnieuw resetten van de experiabox helpt ook niet. Merkwaardig is dat toen ik tenslotte hotmail maar geinstalleerd heb dit wel werkt. Het downloaden van e-books of een andere app lukt niet. Wat te doen.

zecor

icon

Beste antwoord door bommy84 6 April 2012, 14:31

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Mbt gebruikersnaam: zet@hetnet of@planet of wat er ook maar achterhoort er achter en probeer het nogmaals.

Dat je niet kunt downloaden durf ik niet te verklaren. Heb je dat al gegoogled?

https://www.google.nl/search?q=ipad+kan+niet+downloaden&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:nl:official&client=firefox-a#hl=nl&client=firefox-a&hs=cR9&rls=org.mozilla:nl%3Aofficial&sclient=psy-ab&q=ipad+kan+geen+apps+downloaden&oq=ipad+kan+geen+apps+&aq=0&aqi=g1&aql=&gs_l=serp.3.0.0.7293l8771l3l9713l14l6l0l8l8l0l129l501l5j1l13l0.frgbld.&pbx=1&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.r_cp.r_qf.,cf.osb&fp=95d1113d2db78f34&biw=1463&bih=842

Misschien vind je hier iets tussen?

Bedankt voor je reactie. Inderdaad moest kpnplanet.nl volledig ingevuld Groet Cornelisl

Reageer