Beantwoord

Kan niet inloggen op KPN webmail

• 6 September 2018
  • 6 reacties
  • 5884 keer bekeken

Badge
Het lukt mij niet om in te loggen bij KPN webmail op mijn planet.nl mailadres. Geeft steeds het volgende aan: "Deze gebruikersnaam en/of wachtwoord is niet bekend". Ben er echter zeer zeker van dat mijn mail adres en wachtwoord correct zijn.

Ik hoor graag!
Groetjes,
Matthijs
icon

Beste antwoord door Vikash 10 September 2018, 09:46

Bekijk origineel

6 reacties

Ik ben dus niet de enige met dit probleem, zie
https://forum.kpn.com/e-mail-10/inloggen-op-webmail-met-planet-nl-mailadres-lukt-niet-458321
Hopelijk komt er snel een oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Welkom op het forum @matvanalfen. Wat vreemd dat je niet kan inloggen via webmail, aangezien je er zeker van bent dat het gebruikersnaam en wachtwoord correct zijn. Omdat we aantal dingen zullen moeten uitsluiten zou ik je toch willen vragen om het wachtwoord te wijzigen op deze pagina. Wat je ook nog zelf kunt doen is de tijdelijke internet bestanden en de cookies opschonen van de browser. Dit doe je door op de toetsenbord combinatie: CTRL + SHIFT + DEL te drukken en daar te kiezen voor wissen. Verder zou je nog kunnen testen of het werkt in een andere browser.

Mocht één van de bovenstaande antwoorden het probleem niet verhelpen dan horen we dat graag van je. We zullen dit dan intern voor je uitzoeken/doorzetten. Zou je je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer, e-mailadres en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik het voor je nakijken
Badge
Hoi Vikash, dank voor je snelle antwoord. Het opschonen en dergelijke heeft helaas niet geholpen. Mijn gegevens heb ik dan ook zojuist aangevuld.
Reputatie 7
Badge +20
Bedankt voor het aanvullen van jouw gegevens. Jammer dat het nog steeds niet gebruik te maken van KPN Webmail. Ik heb het zojuist doorgezet naar een achterliggende afdeling. Zij zullen het verder voor je uitzoeken en contact met jou opnemen zodra er een oplossing is. Je ontvangt een sms ter bevestiging hiervan. Laat je ons weten hoe het afloopt?
Badge
Hoi Vikash,

Het is gelukt. Dank voor je hulp!
Reputatie 7
Badge +20
Goed om te lezen dat het gelukt is @matvanalfen ☺️
Graag gedaan, mocht je in de toekomst onze hulp nog nodig hebben dan horen we dat graag van je!

Reageer