Beantwoord

kosten nav opzegtermijn: 502,66

  • 19 June 2012
  • 1 reactie
  • 10508 keer bekeken

Twee maanden geleden ben ik over gestapt naar Ziggo.

Ziggo heeft mijn Zakelijk Belvrij Totaal ISDN abonnement bij KPN opgezegd.

Tot mijn verbijstering kreeg ik vandaag een factuur met 502,66 euro kosten nav opzegtermijn.

Aangezien alle andere diensten/providers waar ik mee te maken heb een opzegtermijn van 1 maand hanteren vind ik dit bedrag niet meer van deze tijd en buitenproportioneel hoog.

Voorlopig ga ik uit van een administratieve vergissing uwerzijds en verwacht ik een bevredigende oplossing van u.

Als u bovenstaan bedrag toch mocht willen inkasseren wil ik u er op wijzen dat ik uw vordering betwist en juridische bijstand zal inschakelen.

Groet, VM van der Laan

icon

Beste antwoord door Daan 20 June 2012, 11:15

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 3
Badge +6
Beste DutchVince,

Spijtig om te lezen dat het zois gelopen. Kun je mij via een privébericht je postcode + huisnummer en een contact telefoonnummer toesturen.

Dan zorg ik dat het probleem wordt afgehandeld.

Met vriendelijke groet,

Daan

Reageer