Beantwoord

Overbelasting telefoonlijn?

• 4 April 2012
  • 3 reacties
  • 7415 keer bekeken

Goedemiddag,

Wij hebben sinds 3 weken internetsnelheden die een stuk lager liggen dan dat ze daar voor waren. van 1,2mb/sec naar gemiddeld 200kb/sec en s'avonds rond de 50kb/sec. Ook kunnen wij geen interactieve televisie meer ontvangen (misschien ligt dit aan de lage snelheden). Na navraag in de buurt blijkt dat meer buren met dit probleem zitten. Ik heb hier over meerdere malen contact opgenomen met de klantenservice zonder gewenst resultaat. Eerst is mij verteld het modem naast de huisaansluiting te zetten. Dit heb ik gedaan zonder resultaat. Daarna is de lijn van kpn uit voor mij gereset. Dit is inmiddels alweer 1,5 week geleden zonder resultaten. Nu vermoed ik dat de lijn overbelast word. Vooral s'avonds als het internet zo langzaam is. Ook valt het dan zeker 4 keer op een avond helemaal weg.

Nu is mijn vraag; kan er serieus naar de verbinding gekeken worden en kan het probleem opgelost worden?

icon

Beste antwoord door Binne_ 13 April 2012, 16:26

Bekijk origineel

3 reacties

Sorry als ik ongeduldig overkom maar kan hier wat aan gedaan worden.

Het duurt nu al zo'n beetje een maand en er is nog helemaal niks gebeurd.

Reputatie 3
Badge +6
Beste boerwap,

Kunt mij een contact telefoonnummer toesturen?

Dan pak ik de zaak even op. 

Met vriendelijke groet,

Daan

Reputatie 3
Badge +1
Beste Boerwap,

Zoals besproken via de telefoon, komt er op 16-04 tussen 14 - 16 uur een monteur langs om de situatie met u doornemen en oplossen. Indien u nog vragen heeft kunt u mij hierover een privébericht sturen.

Met vriendelijke groet,

Binne

Reageer