Vraag

#1 Dubio op Donderdag - Je moet kiezen!

  • 7 April 2019
  • 27 reacties
  • 5093 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Dubio op Donderdag


Lieve KPN forumgebruikers,

Nieuw! Wij gaan jullie wekelijks lastigvallen met dubio's op donderdag🤓.

Hoe werkt het precies?
Elke donderdag zal er een nieuw topic worden aangemaakt in onze huiskamer door een moderator, met hierin een super lastig dubio. Het kan over van alles gaan! Bijvoorbeeld over KPN producten, moeilijke keuzes in het leven (dubio's, check), welk product je nooit meer mag eten / drinken, of voor welk extreem huisdier je zou kiezen.

Hoe doe ik mee?
Meedoen is heel eenvoudig, je zet jouw antwoord in een reactie met een eventuele toelichting op je keuze. Op elkaar reageren kan natuurlijk ook, maar onthoud wel dat iedereen zijn of haar eigen mening mag geven hierin! 😄

Heb jij ook een leuke dubio waarvan je zegt, die móétén jullie gebruiken? Stuur dan even een privébericht naar Nadia, Marina of Susan. Wie weet wordt jouw dubio op donderdag voorgesteld aan de community 😉

Let op: er moet altijd een keuze gemaakt worden en meedoen is op eigen risico! We hebben het recht om doorgestuurde onderwerpen niet te behandelen. Politieke, seksistische, racistische, radicale en/of xenofobe onderwerpen of reacties worden niet gewaardeerd en zijn dus niet toegestaan😌.


#1. Dubio op Donderdag, 11 april 2019:


Je schept in iedere kop koffie/thee 5 eetlepels suiker




OF


Je krijgt iedere avond spruitjes tijdens het diner!



27 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Ik weet het wel, geef mij die spruitjes maar 😌Kan je vast veel van maken 😃

Bovendien ga ik anders een tikje te erg stuiteren dankzij het suikerwatermetkoffiebonenextract 🤓En spruitjes zijn lekkerrrr :D

….En als spruitjes begingen te vervelen dan zorg je er voor dat je elke dag gewoon 2 spruitjes hebt en die aan de kant legt. Voldoet aan de eisen 😇(Tja.. Ikke en regels he 😛 )
Ermmm dan toch de spruitjes 🤮
Reputatie 7
Badge +19
Haha verstandige keuze @SjorsK 😂Maar ik deel je mening wat betreft spruitjes zeker niet. Goorrrrrrr!!!!🤢

Ik ga voor 5 eetlepels suiker, dan stuiter ik maar wat vaker!😆
Reputatie 7
Badge +25
Spruitjes! Groot fan van spruitjes, met spekjes.
Reputatie 7
Wat kunnen we winnen? 🤣 Donderdags is iedere week mijn verlofdag,...

Maar als ik nu moest gaan kiezen, Spruitjes zijn lekker!

Maandag; Hollandse kost, spruitjes, aardappels en vlees.
Dinsdag; spruitjes uit de oven met gehakt.
Woensdag; spruitjes/prei stamppot.
Donderdag; Spruitjes met gebraden gehakt en spekjes.
Vrijdag; Kerriespruitjes, met spek, ui, knoflook, tijm en kerriepoeder (spekjes moeten namelijk op)

Zo kan ik nog wel wat meer verzinnen 😅
Reputatie 7
Badge +25
Ik ga er vanuit dat hier straks wat recepten worden gedeeld? Klinkt goed namelijk. 😋
Reputatie 7
Badge +19

Ik kies voor of spruitjes of choux de bruxelles.. 😛
Welke van de 2 het wordt beslis ik bij een kopje thee met een zoetje.😁😇
Reputatie 7
Badge +20
Ik hou zeker van spuitjes, maar om ze nu elke dag te moeten eten... Ik wil best suiker scheppen in de koffie van mensen die dat lekker vinden. Zo lang iemand mij dan maar een suikervrije koffie geeft. Dan ben ik weer tevreden.
Ik ga er vanuit dat hier straks wat recepten worden gedeeld? Klinkt goed namelijk. 😋
Uhm Paul_ daarvoor bestaat een ander topic.😉
Reputatie 7
Ik ga er vanuit dat hier straks wat recepten worden gedeeld? Klinkt goed namelijk. 😋
Op dit moment lekker een Quiche met gerookte kip/paprika, parmezaanse kaas, ei, boter, bloem, verse room, Italiaanse kruiden aan het maken. Gewoon omdat mams jarig is vandaag!

Nu even een half uurtje rust, want het deeg moet even opstijven 🙄Very easy, en toch lekker!
Reputatie 7
Badge +25
Gefeliciteerd! Mama's moet je koesteren.

Nu heb ik honger.
Reputatie 7
Lekker ite @Paul_ 😂
Hoi,

Dit is een goede afleiding van alle perikelen waar KPN nu mee te dealen heeft.
Meer betalen minder zenders.
Nou doe mij de spruiten maar, van veel suiker kan ik ze kwaadaardig worden.

Veranderen van Provider of blijven.
Ook een alleraardigst Dubio voor de komende weken.😂
Reputatie 7
Easy - peasy: SPRUITJES! Nom-nom.

Kan er in die quiche niet wat spruitjes bij @JeroenB22 😉 Fijne verjaardag met mem
Reputatie 7
@Nadia

Dank je wel! Spruitjes kan zeker, en dat is ook lekker in een quiche. Echter denk ik dat dat vanmiddag niet echt wordt gewaardeerd door één persoon 😋
Reputatie 6
Badge +6
Ook in een quiche horen geen spruitjes te zitten @Nadia! 😉
Ik ga voor de spruitjes, veel gezonder en nog lekker ook.☺️
Reputatie 7
Badge +24
Ondanks dat ik niet heel dol en op spruitjes, kies ik toch daarvoor! Koffie drink ik het liefst zwart en daar ben ik, vooral in de ochtend, erg aan gehecht.
Reputatie 7
Badge +24
Samen met @Marina_ aan het ketogeen dieet. Spruitjes it is. 😎
Reputatie 7
Badge +30
SPRUITJES!!!

Reputatie 7
Badge +21
Sowieso spruitjesssss, die vind ik zo heerlijk! Terwijl ik ze vroeger niet wilde eten.. Iets met wat de boer niet kent dat vreet ie niet? 😅 😆

Maar nu, in de maanden dat ze verkrijgbaar zijn, misschien wel wekelijks op het menu 😍
Ik weet nog een dubio.

Lieve KPN forumgebruikers,


Nieuw! Wij gaan jullie wekelijks lastigvallen


Lieve KPN forumgebruikers zullen we ondeugende forumgebruikers worden?
Want anders vallen ze ons wekelijk elke donderdag lastig.
😁😂😂
Reputatie 7
Badge +19
Want anders vallen ze ons wekelijk elke donderdag lastig.
😁😂😂


@Dreekuh-53, Kun je rekenen?

Reken er maar wel op 😈
Reputatie 7
Ik ga voor de vijf schepjes in ieder kop koffie/thee en drink mijn koffie/thee voortaan uit een thermoskan of, als de definitie van een kop scherp genoeg is, een glas. 😎

Reageer