Vraag

#1 Dubio op Donderdag - Je moet kiezen!

  • 7 April 2019
  • 27 reacties
  • 5093 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21

Dubio op Donderdag


Lieve KPN forumgebruikers,

Nieuw! Wij gaan jullie wekelijks lastigvallen met dubio's op donderdag🤓.

Hoe werkt het precies?
Elke donderdag zal er een nieuw topic worden aangemaakt in onze huiskamer door een moderator, met hierin een super lastig dubio. Het kan over van alles gaan! Bijvoorbeeld over KPN producten, moeilijke keuzes in het leven (dubio's, check), welk product je nooit meer mag eten / drinken, of voor welk extreem huisdier je zou kiezen.

Hoe doe ik mee?
Meedoen is heel eenvoudig, je zet jouw antwoord in een reactie met een eventuele toelichting op je keuze. Op elkaar reageren kan natuurlijk ook, maar onthoud wel dat iedereen zijn of haar eigen mening mag geven hierin! 😄

Heb jij ook een leuke dubio waarvan je zegt, die móétén jullie gebruiken? Stuur dan even een privébericht naar Nadia, Marina of Susan. Wie weet wordt jouw dubio op donderdag voorgesteld aan de community 😉

Let op: er moet altijd een keuze gemaakt worden en meedoen is op eigen risico! We hebben het recht om doorgestuurde onderwerpen niet te behandelen. Politieke, seksistische, racistische, radicale en/of xenofobe onderwerpen of reacties worden niet gewaardeerd en zijn dus niet toegestaan😌.


#1. Dubio op Donderdag, 11 april 2019:


Je schept in iedere kop koffie/thee 5 eetlepels suiker




OF


Je krijgt iedere avond spruitjes tijdens het diner!



27 reacties

Want anders vallen ze ons wekelijk elke donderdag lastig. 😁😂😂
@Dreekuh-53, Kun je rekenen? Reken er maar wel op 😈

@Marina_
Nope, alleen optellen, aftrekken, delen en vermenigvuldigen.😁
Ik ga er voor een echie niet op tellen.😇😎

Geen idee wat de andere 268.202 gebruikers zullen zeggen.🤓🙂😉😎
Reputatie 5
Badge +6
Dit is wel een lastige....

Van zoveel suiker ga je toch dood, dus geen optie.

Er staat spruitjes bij het diner, dus dat mogen dus ook twee spruitjes zijn,
alleen spruitjes elke dag is niet gezond, zit niet alles in.

Dus dan maar twee spruitjes erbij, en zoveel mogelijk aanvullen met ander eten...
Dan vallen die twee spruitjes niet op....Zo ik ben eruit...

Reageer