#10 Dubio op donderdag 13 juni - Je moet kiezen!

  • 13 June 2019
  • 19 reacties
  • 1071 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +25
Het is mijn beurt voor deze dubio op donderdag. Ik heb er even over nagedacht en er kwamen flink wat donkere en nare dingen in me op, maar mij is geleerd om zelf de positiviteit te zijn die je graag wilt zien in de wereld, dus ga ik 'm maar positief insteken. Komt ie.

"Je hoeft nooit meer in de rij of file te staan"


(Baby driver, topfilm)

Of

"Je kan onderwater ademen"



19 reacties

Reputatie 7
Als ‘in de rij of file voertuig gerelateerd is, dan sla ik deze over, is bij mij namelijk heel erg zeldzaam, en bij de appie doen we aan zelfscannen, dus zijn er ook geen rijen 😂

Dan wil ik wel onderwater leren ademen. Dan gaat er echt een hele nieuwe wereld voor mij open, waarbij het me wel super interessant lijkt om dagelijks in te vertoeven.
Reputatie 7
Diep in de zee, diep in de zee 🎵De kleine zeemeermin, (kinderfilm)
Als ik mijn benen maar niet hoef in te ruilen voor een zeemeerminnenstaart, dan YESZ PLZ!
Optie 2 al is het maar vanwege het gebruikte plaatje ook geen muziekdoos in de hand achter het stuur. En oordopjes in de auto vind ik al helemaal uit den boze.

Positieve gekeken ik heb geduld geen problemen met aansluiten. Optie 2 heeft dan meer voordeel.
Optie 2 valt af, ik durf nog net met de laarzen aan in een plas water te staan als ik geen stroomdraad vastpak.🤓😛

Optie 1 maakt me niet uit ik heb nog nooit in een file gestaan..😇
Reputatie 6
Badge +6
Makkelijke keuze; nooit meer in de file of in de rij van de supermarkt staan. Sign me up!
Reputatie 7
@Nadia er zijn nog wel een paar plekken beschikbaar 😊

Enne een mooie staart heeft ook wel iets, met/zonder Krul los en/of wild, het kan allemaal 😉
Reputatie 7
@Nadia er zijn nog wel een paar plekken beschikbaar 😊

Enne een mooie staart heeft ook wel iets, met/zonder Krul los en/of wild, het kan allemaal 😉

NO thank you @JeroenB22. Geen musicalfan. Misschien iets voor @Marina_ of @Erik_?
Reputatie 7
Badge +21
Omdat ik bijna nooit met de auto ga en in het Noorden bijna geen files zijn (los van en naar Groningen tijdens de spits) ga ik voor optie 1! Het lijkt me heerlijk om een keer naar een pretpark te gaan en níét in de rij te hoeven staan 😃

Reputatie 7
Ik ga absoluut voor de eerste optie want dat betekent een enorme vooruitgang in de strijd tegen global warming.
Het betekent namelijk een significante daling in het aantal files en daaruit kan ik maar één ding concluderen en dat is dat er beduidend minder auto's van het wegennet gebruik maken en dat de co2 uitstoot sterk zal afnemen.
Reputatie 7
Badge +25
Ik ga absoluut voor de eerste optie want dat betekent een enorme vooruit in de strijd tegen global warming.
Het betekent namelijk een significante daling in het aantal files en daaruit kan ik maar één ding concluderen en dat is dat er beduidend minder auto's van het wegennet gebruik maken en dat de co2 uitstoot sterk zal afnemen.

Altruïst dat je bent.😬
Reputatie 7
Ik ga absoluut voor de eerste optie want dat betekent een enorme vooruit in de strijd tegen global warming.
Het betekent namelijk een significante daling in het aantal files en daaruit kan ik maar één ding concluderen en dat is dat er beduidend minder auto's van het wegennet gebruik maken en dat de co2 uitstoot sterk zal afnemen.
Altruïst dat je bent.😬

Precies, het gaat mij er absoluut niet om dat ik dan sneller op mijn bestemming zal zijn. 😉
Reputatie 7
Badge +19
Als we allemaal voor optie 2 gaan, dan kunnen we zwemmen naar onze bestemming. Dan neemt de Co2 uitstoot ook meteen af! Ook nog sportief, goed voor de lijn. Win/Win!

Maar oké ik ga echt voor optie 1. Vind ik in het dagelijks leven veel meer innerlijke rust!






@JeroenB22, Jááááá Ariel! #fangirl
Ademen onder water prima, maar het zicht hier in het damsterdiep wordt belemmerd door oude fietsen en straks verslik ik me in de wildgroei aan algen.
Ik kies optie 1.
Reputatie 7
Badge +16
Poh, files heb ik nooit last van, want heb geen auto. Buiten de weg om heb ik nooit last van filevormingen in mensenvorm. Zelfscannen en Apple Pay bij de super, de trein pak ik buiten de spits wel.

Ik kies dan voor optie 2, vind ademen onder water wel ideaal(dan hoef ik niet steeds iedere 5 seconden weer naar boven). Maar dan zonder al dat plastic en wat @Erwin_ zegt al die roestbakken in de grachten/water. Hopend dat ik in de oceaan niet gegrepen wordt door een hongerige haai. 🦈😁
Reputatie 7
Badge +30
Ik vind moeten wachten over het algemeen geen straf, en ik ben gek op water. Dus ik ga voor optie 2!
Als we allemaal voor optie 2 gaan, dan kunnen we zwemmen naar onze bestemming. Dan neemt de Co2 uitstoot ook meteen af! Ook nog sportief, goed voor de lijn. Win/Win!

Maar oké ik ga echt voor optie 1. Vind ik in het dagelijks leven veel meer innerlijke rust!






@JeroenB22, Jááááá Ariel! #fangirl

@wjb en @Marina_ dat kan allemaal wel waar en leuk zijn over Co2, maar ik peins er niet over om in de rij of in de file uit mijn auto te stappen in de Beekse bergen en aan tafel te gaan zitten bij de jachtluipaarden voor het avondeten! Wat dat betreft heb ik een keiiiiilelijke kop. (lees: ik ben een heul errug eigenwijze stugkop😉😁)

Je kunt echt beter wachten voor een groot gat in de weg!😛
Reputatie 7
Badge +19
😆😆@Dreekuh-53 weer hoor met zijn ''gat in de weg''
Reputatie 7
Badge +20
Als ik zou kiezen voor het onder water kunnen ademen, dan zou ik waarschijnlijk in de rij moeten wachten om het water in te kunnen. Ik heb trouwens vaak genoeg in lange rijen moeten wachten en als ik dat enigszins kan vermijden dan doe ik dat graag. Dus optie 1 graag!
Reputatie 7
Badge +16
Onderwater ademen natuurlijk, dan gaat er een hele wereld voor je open 😃

Reageer