#14 Dubio op donderdag 11 juli - Een ouderwetse uitdaging

  • 11 July 2019
  • 20 reacties
  • 592 keer bekeken
#14 Dubio op donderdag 11 juli - Een ouderwetse uitdaging
Reputatie 7
Badge +20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
Het is weer donderdag dubiodag!

Vandaag mag ik je laten kiezen. Doe ik graag.

Dit dubio komt voort uit mijn hol geslagen fantasie en voorliefde voor geschiedenis. Choose wisely, zeggen ze dan.

A. Je leeft een jaar lang als een holbewoner



OF

B. Je mag een jaar lang alleen maar in een harnas rondlopen



20 reacties

Reputatie 7
Uhm, een jaar lang in een harnas is een dikke vette no-no! Dan gaat heel mijn social life naar de knoppen!

Dan liever een jaar lang als holbewoner waar je heerlijk onbezonnen alles kunt ontdekken 🤗
Reputatie 7
Badge +20
Uhm, een jaar lang in een harnas is een dikke vette no-no! Dan gaat heel mijn social life naar de knoppen!

Rondwandelen in een berenvel helpt bij mij anders ook niet mee...
Reputatie 7
Nee, maar is wel makkelijker uit te trekken, je zal maar net een ‘moetje’ hebben! Je hebt ook een veel vrijer leven lijkt me.
Hoi Allemaal,

Niet zo moeilijk deze keer.
A
Gewoon doorleven zoals ik al heel mijn leven doe 😂
Reputatie 7
Badge +21
Hahahaha, heavy metal 🎚️

Dan ga ik toch voor de holbewoner, even helemaal niks moeten en de natuur ontdekken.. Mag ik wel iemand meenemen? Anders verveel ik me snel denk ik!
Reputatie 7
Badge +21
Ik doe hier nooit aan mee, ik hou er niet zo van, maar als ik moest kiezen dan holbewoner met een aansluiting van KPN, TV en computer mee.
En dan Bart als butler, voor straf dat hij dit spelletje verzint. 😋
Hoi @Bart_ en andere


Rondwandelen in een berenvel helpt bij mij anders ook niet mee...


Een keertje een ander vel omhangen doet wonderen.
Mijn ijsberenvel zet wat dat betreft zoden aan de dijk. Succes verzekerd Bart.😎
Reputatie 7
Badge +20
Ik doe hier nooit aan mee, ik hou er niet zo van, maar als ik moest kiezen dan holbewoner met een aansluiting van KPN, TV en computer mee.
En dan Bart als butler, voor straf dat hij dit spelletje verzint. 😋

Goed hoor. Ik breng wel wat te eten.

Ik denk dat ik maar voor A kies, maar dan niet platgestampt worden al ben ik een plattelands menneke.

Scheelt ook een paar florijnen woz-belasting denk ik. 🙄👌
Reputatie 7
Badge +11
Ik ga voor optie A
Heb last van een Nikkelallergie,😅
en met zijn allen in de grot is ook niet ongezellig 😀
Wilde zeggen met een kampvuur, maar of dat vuur maken al uitgevonden was toen?🤔
Reputatie 7
Badge +24
Ik ga voor de 2e, waarom ook niet.

Reputatie 7
Badge +20
Ik ga voor de 2e, waarom ook niet.


Stel je voor dat je plotseling naar de wc moet... daarom niet.
Reputatie 7
Badge +16
Geef mij maar een high-tech grot! Dan wil ik wel holbewoner zijn 😃
Ik weet niet of jullie het ook in de gaten hebben, maar wat zijn er veel mensen die graag in een groot gat in de weg willen zitten. 😀
Reputatie 7
Geef mij maar een high-tech grot! Dan wil ik wel holbewoner zijn :D
Heet zoiets niet een Man Cave, @SjorsK? 😉

Ik ga voor de holbewoner. Mag je dan ook terug naar die tijd, @Bart_? Lijkt me erg interessant om die wereld eens voor een jaar te bestuderen. Misschien dat het nog een gunstig Butterfly effect oplevert 😃
Reputatie 7
Badge +20
@Nadia Welk butterfly effect?


Reputatie 7
Hahahah. Jij hebt precies door wat ik bedoel, @Bart_ Kijken hoe de wereld er dan vandaag de dag uit zou zien 😛
Reputatie 7
Butterfly-effect? Is dat zoiets als tussen 11 vrouwen zitten in 2 blokken van 6 werkplekken? En dan net als op het plaatje, regelmatig op je kop krijgen? 🙄
Reputatie 7
Badge +30
Ach, ik doe toch al regelmatig in de vroege Middeleeuwen leven, dan moet holbewoner ook wel lukken 😃
Reputatie 7
Badge +16

Geef mij maar een high-tech grot! Dan wil ik wel holbewoner zijn :DHeet zoiets niet een Man Cave, @SjorsK? 😉


Ik ga voor de holbewoner. Mag je dan ook terug naar die tijd, @Bart_? Lijkt me erg interessant om die wereld eens voor een jaar te bestuderen. Misschien dat het nog een gunstig Butterfly effect oplevert :D


Haha, maar dan met veel computerspul... :P

Zoiets:
https://www.bing.com/images/search?q=sweden+underground+datacenter&id=0F18ECA3A6CC16919BAE89ABA08461E9116BC73C&FORM=IQFRBA

Reageer