#16 Dubio op donderdag 25 juli – Een tropische overpeinzing

  • 25 July 2019
  • 43 reacties
  • 1527 keer bekeken
#16 Dubio op donderdag 25 juli – Een tropische overpeinzing
Reputatie 7
Badge +19
Het is weer donderdag en je weet wat dat betekent… ☺️ Tijd voor een nieuw dubio op deze loeihete donderdag! ☀️

Dit keer een gast-dubio van mij, daarom zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Alexandra en ik ben moderator op het Telfort Forum. Ik ben 28 jaar, werk al jaren bij KPN/Telfort en ik hou vooral van buiten zijn, foto's maken en creatief bezig zijn. KPN en Telfort komen, zoals je vast wel weet, steeds dichter bij elkaar doordat we straks samen gaan onder de naam KPN. Hierdoor werken we ook steeds nauwer samen met onze KPN collega-moderators 💙💚 Wij horen en zien wel vaker de dubio's voorbij komen en ik vind ze ontzettend leuk. I'd like to join the fun, daarom heb ik het nieuwe dubio bedacht!

Het is warm, de spreekwoordelijke mussen vallen van het dak en je smelt al bijna bij het minste dat je doet, kortom: het is echt zomer. Daar word ik persoonlijk heel blij van. Daarom heb ik een bijpassende – zonnige – overdenking voor je.

A. Je moet in je badkleding lopen als de temperatuur 25 graden of hoger is



Of…

B. Je moet zwemmen in ieder water dat dieper is dan je enkels



Zeg jij het maar 😉 ik ben benieuwd!

43 reacties

Waar is de ingang?

Ik zeg nog.... (G)een Bommetje! 😎
Paerdjuh is dur klaar voor zoals eerder gewaarschuwd... 🤔

Ik trek m'n bikini wel aan
Reputatie 7
Badge +20
Ik trek m'n bikini wel aan



Ik ga trouwens hetzelfde doen. Moeders houdt uw dochters thuis...
Reputatie 7
Badge +11
Welkom Alexandra

Ik ga ook voor de bikini,dat is geen straf met die hitte,
Loop er nu ook in,en neem zo lekker een duik👍

Ben wel benieuwd naar een foto van de heren in bikini 😂
Hoi Allemaal,

Dat gaat badkleding worden.
Het groene setje lijkt mij wel wat.
De hoed alleen is met deze temperatuur wat mij betreft ook oké.
Reputatie 7
Handig dat jullie naast het koffieapparaat nu ook het forum gaan delen! 😅

Ik ga wel zwemmen! Lekker afkoelen, en indien nodig kan ik onderwater duiken, heb een zwemdiploma of 15,... Helaas onlangs nog wegens teveel pauze op kantoor al verplicht een jurkje tijdens het teamuitje “Suppen” moeten dragen, dus lag ik geregeld in het water 😂Om maar niet te spreken dat ik daarnaast ook als vrouw op het Snapchat bord ben geplaatst 🙄
Reputatie 7
Badge +20
Ben wel benieuwd naar een foto van de heren in bikini 😂

Nee. Dat ben je niet. Geloof me.
Reputatie 7
Badge +21
Hmm ik zwem niet overal in dus dan ga ik voor optie A! Ik heb genoeg bikini's en badpakken om steeds weer anders de dag te komen 👙

Reputatie 6
Badge +6
Zeker zwemmen in water dat dieper is dan mijn enkels, easy one!
Reputatie 7
Badge +21
Ik trek m'n bikini wel aan
Daar willen we dan wel beeldmateriaal van @Erwin_ !
Reputatie 7
Badge +21
Leuk @Alexa_ dat je er ook bij bent!

Wat de warmte betreft:
Ik loop al in mijn onderbroek door het huis en heb de airco op volle kracht draaien.
Ik vraag me alleen af wie zo vriendelijk wil zijn mij even een emmer ijskoud water over het hoofd te gooien?
Mijn tuin is groot genoeg voor een zwembad, dus daar voel ik wel wat voor, alleen het graafwerk voel ik niets voor, liefhebbers hier voor wat graafwerk? 😋
Gek dat katten niet van water houden of althans niet om er in te gaan, wel om te drinken.
Ze liggen bijna alledrie in de tuin.
Wilma heeft de schaduw opgezocht die ligt onder de struiken.
Sylvester ligt te braden in de zon op de veranda
en Arie ligt in huis onder in de kast in de slaapkamer, de halve zool 😎

Zoiets lijkt me wel wat:
Het zwembad is prachtig ook het "optrekje" wat er bij hoort is niet onaardig 😎



Dus ik ga voor optie B
Reputatie 7
Water is heerlijk om te drinken of te douchen, maar er in liggen is niet mijn ding. Laat mij maar lekker de hele dag in een zwembroek rondlopen 🙂
Reputatie 7
Badge +19
Welkom Alexandra

Ik ga ook voor de bikini,dat is geen straf met die hitte,
Loop er nu ook in,en neem zo lekker een duik👍

Ben wel benieuwd naar een foto van de heren in bikini 😂

Dankjewel! 🙂 Groot gelijk heb je, het is met dit weer echt wel nodig om verkoeling op te zoeken.

Handig dat jullie naast het koffieapparaat nu ook het forum gaan delen! 😅
Yep! Inderdaad 😁

@huistijger Dankjewel! 😀Misschien vind je nog wel vrijwilligers vinden voor het graafwerk voor je eigen zwembad. Dat is wel welkom met dit weer (het zwembad, niet het graven 😉).
Het is weer donderdag en je weet wat dat betekent… ☺️ Tijd voor een nieuw dubio op deze loeihete donderdag! ☀️


Dit keer een gast-dubio van mij, daarom zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Alexandra en ik ben moderator op het Telfort Forum. Ik ben 28 jaar, werk al jaren bij KPN/Telfort en ik hou vooral van buiten zijn, foto's maken en creatief bezig zijn. KPN en Telfort komen, zoals je vast wel weet, steeds dichter bij elkaar doordat we straks samen gaan onder de naam KPN. Hierdoor werken we ook steeds nauwer samen met onze KPN collega-moderators 💙💚 Wij horen en zien wel vaker de dubio's voorbij komen en ik vind ze ontzettend leuk. I'd like to join the fun, daarom heb ik het nieuwe dubio bedacht!

Het is warm, de spreekwoordelijke mussen vallen van het dak en je smelt al bijna bij het minste dat je doet, kortom: het is echt zomer. Daar word ik persoonlijk heel blij van. Daarom heb ik een bijpassende – zonnige – overdenking voor je.

A. Je moet in je badkleding lopen als de temperatuur 25 graden of hoger is



Of…

B. Je moet zwemmen in ieder water dat dieper is dan je enkels



Zeg jij het maar 😉 ik ben benieuwd!
Bekende naam je komt de Telforters overal tegen deze zomer 😊
Zwemmen geeft meer verkoeling met deze zon lijkt mij een bikini niet heel verstandig buitenshuis ik zou toch meer bedekt gaan.

Het is weer donderdag en je weet wat dat betekent… ☺️ Tijd voor een nieuw dubio op deze loeihete donderdag! ☀️







Dit keer een gast-dubio van mij, daarom zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Alexandra en ik ben moderator op het Telfort Forum. Ik ben 28 jaar, werk al jaren bij KPN/Telfort en ik hou vooral van buiten zijn, foto's maken en creatief bezig zijn. KPN en Telfort komen, zoals je vast wel weet, steeds dichter bij elkaar doordat we straks samen gaan onder de naam KPN. Hierdoor werken we ook steeds nauwer samen met onze KPN collega-moderators 💙💚 Wij horen en zien wel vaker de dubio's voorbij komen en ik vind ze ontzettend leuk. I'd like to join the fun, daarom heb ik het nieuwe dubio bedacht!

Jeetje, ik had me vooral gericht op de dubio, dit stukje niet gelezen, nu wel!

Volgens mij kennen Dreekuh aka Friesian aka ut paerdjuh en @Alexa_ elkaar.
Ik Dreekuh (dun halve gladiool😆) had dat toch moeten zien aan haar blauwe ogen die een beetje voorzichtig groen beginnen te worden.

Leuk om je ook hier te mogen begroeten Alexandra.!! 😎
Zooo, en nu ga ik kijken naar het groene knollenland.

En @Tycha en Alexa, dun dizze knol is niet fotogeniek met bikini. Ik wil beide keiiiigoej dames niet het apelazerus laten schrikken. Mijn goeje daad voor de menselijkheid. 😛
Reputatie 7
Badge +19
Ik trek m'n bikini wel aan

Ik ga trouwens hetzelfde doen. Moeders houdt uw dochters thuis..





@Bart_ ???!!!!! @Erwin_???!!!

mankini?
Reputatie 7
Badge +20
Be careful what you wish for, @Marina_
Reputatie 7



Leuk @Alexa_! heel fijn dit....
Blij toe dat we op kantoor kledingvoorschriften hebben. Kunnen @Bart_ en @Erwin_ hun kleding aanhouden hier ;)
Ik zag wel dat Bart z'n zwemkleding in de tas heeft zitten.... Whihoe!

Mijn voorkeur gaat uit naar een plons in het water. Lekker! Vooral met deze temperaturen 😎
Gaat goed in combinatie met de Dubio van Paul.
@Nadia
Stel je eens voor dat @Bart_ Mart zou heten. Dan kreeg je een....... Martini... 😉😁
Reputatie 7
Badge +20
@Nadia Je kan niet wachten tot ik mijn itsy bitsy teenie weenie yellow polka-dot bikini aantrek, he?
Reputatie 7
Badge +30
Hmmmm, 'altijd' zwemmen, dus ook in de winter bij -3000...

Ik houd van zwemmen, maar gezien het aantal dagen dat het hier in NL 25 of hoger is op zich wel meevalt ga ik lekker voor zwemkleding. Mét armpjes en beentjes :D



Of, ook leuk: terug in de tijd met een Victoriaans zwempak:

Reputatie 7
Badge +19
We gaan gewoon allemaal in badkleding. Hier onze nieuwe teamfoto



Op een rijtje:
@Alexa_, @Erwin_, @Nadia(sinds kort met kort pittig kapsel), @Bart_, @Susan_, @Erik_ en @Marcia_

p.s. ik heb de foto gemaakt 😆 (iemand moet het doen)
Reputatie 7
Badge +30



Hoewel ik stiekem toch @Joran zou verwachten voor tweede van rechts 😄 haartechnisch gezien.
Reputatie 7
@Nadia
Stel je eens voor dat @Bart_ Mart zou heten. Dan kreeg je een....... Martini... 😉😁

Goed punt. @Dreekuh-53.

Alhoewel @Bart_ graag naar de Tour kijkt, en daar ook wel de nodige commentaar op geeft, zie ik 'm dat nog niet doen met een koud glas vermout gedistilleerd.... Of wel?

Reageer