#16 Dubio op donderdag 25 juli – Een tropische overpeinzing

  • 25 July 2019
  • 43 reacties
  • 1527 keer bekeken
#16 Dubio op donderdag 25 juli – Een tropische overpeinzing
Reputatie 7
Badge +19
Het is weer donderdag en je weet wat dat betekent… ☺️ Tijd voor een nieuw dubio op deze loeihete donderdag! ☀️

Dit keer een gast-dubio van mij, daarom zal ik me even kort voorstellen. Ik ben Alexandra en ik ben moderator op het Telfort Forum. Ik ben 28 jaar, werk al jaren bij KPN/Telfort en ik hou vooral van buiten zijn, foto's maken en creatief bezig zijn. KPN en Telfort komen, zoals je vast wel weet, steeds dichter bij elkaar doordat we straks samen gaan onder de naam KPN. Hierdoor werken we ook steeds nauwer samen met onze KPN collega-moderators 💙💚 Wij horen en zien wel vaker de dubio's voorbij komen en ik vind ze ontzettend leuk. I'd like to join the fun, daarom heb ik het nieuwe dubio bedacht!

Het is warm, de spreekwoordelijke mussen vallen van het dak en je smelt al bijna bij het minste dat je doet, kortom: het is echt zomer. Daar word ik persoonlijk heel blij van. Daarom heb ik een bijpassende – zonnige – overdenking voor je.

A. Je moet in je badkleding lopen als de temperatuur 25 graden of hoger is



Of…

B. Je moet zwemmen in ieder water dat dieper is dan je enkels



Zeg jij het maar 😉 ik ben benieuwd!

43 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Verwijderd
Reputatie 7
Badge +20

Stel je eens voor dat @Bart_ Mart zou heten. Dan kreeg je een....... Martini... 😉😁
Goed punt. @Dreekuh-53.

Alhoewel @Bart_ graag naar de Tour kijkt, en daar ook wel de nodige commentaar op geeft, zie ik 'm dat nog niet doen met een koud glas vermout gedistilleerd.... Of wel?

@Dreekuh-53 In deze context denk ik direct aan Martini Smeets, die menig etappe van vaak heel vrolijk, maar soms iets minder deskundig commentaar wist te voorzien.
Verder ben ik, zoals @Nadia natuurlijk heel goed weet, een beschaafd mens en beschaafde mensen drinken bij het wielrennen graag een goed glas zuur bier of mooie wijn.
Reputatie 7
Badge +11

Reputatie 7
Badge +24
Deze is een makkie, sowieso optie A. Heerlijk!


Hoi Allemaal,

Dat gaat badkleding worden.
Het groene setje lijkt mij wel wat.



@genetic Ik neem aan dat je dit groene setje bedoelt?



@Nadia




Stel je eens voor dat @Bart_ Mart zou heten. Dan kreeg je een....... Martini... 😉😁
Goed punt. @Dreekuh-53.

Alhoewel @Bart_ graag naar de Tour kijkt, en daar ook wel de nodige commentaar op geeft, zie ik 'm dat nog niet doen met een koud glas vermout gedistilleerd.... Of wel?


Och, ieder heeft daarin een eigen voorkeur als ook het eestproces maar goed gebeurt.
De 1 houdt van bokbier de ander van trappistenbIer en.....

Het lijkt me best wel geinig als wij samen met onze blote voeten, dat heb je met bikini... in een grote kuip, niet te verwarren met "De Kuip" 😉, op druiven gaan staan stampen.
De geachte dames en heren mogen dan van een wijntje genieten terwijl wij in de wetenschap zijn dat wij de daders zijn tijdens dit muziekje.😁 😎

Niks is onmogelijk. 😎

https://youtu.be/o_5VSCKX0FE
Reputatie 7
Badge +20
Het lijkt me best wel geinig als wij samen met onze blote voeten, dat heb je met bikini... in een grote kuip, niet te verwarren met "De Kuip" 😉, op druiven gaan staan stampen.
De geachte dames en heren mogen dan van een wijntje genieten terwijl wij in de wetenschap zijn dat wij de daders zijn tijdens dit muziekje.😁 😎


Het merendeel van de collega's is ondertussen in lichte paniek het gebouw uitgevlucht bij het vooruitzicht van deze situatie, @Dreekuh-53
Reputatie 7
Blij toe dat we op kantoor kledingvoorschriften hebben.

Bij ons is er vandaag iemand naar huis getrapt omdat die in z’n korte broek kwam 😂

Leuk dat ze er zijn die voorschriften,... Maar niet altijd even slim @Nadia Draag vooral géén witte chino met witte All Stars en een blauwige overhemd of blouche als je een beker Twizzl van de Jamin gaat eten. Voor je het weet wordt je lepel door je superleuke collega in de mond genomen (waterman en weegschaal klik), en ligt de helft van wat op de lepel zat op je broek. En dan gaan ze mekkeren dat je schone kleding aan moet trekken🙄
Deze is een makkie, sowieso optie A. Heerlijk!



Hoi Allemaal,

Dat gaat badkleding worden.
Het groene setje lijkt mij wel wat.

@genetic Ik neem aan dat je dit groene setje bedoelt?




Dat is een Prima setje mits de hoed er bij mag, want anders is het geen setje, en dan ga ga ik toch liever voor de hoed alleen @Alex_P
Reputatie 7
Badge +28



Hoewel ik stiekem toch @Joran zou verwachten voor tweede van rechts 😄 haartechnisch gezien.


Oh, ik dacht op basis van de sixpack 😎
Hoewel ik stiekem toch @Joran zou verwachten voor tweede van rechts 😄 haartechnisch gezien.
Oh, ik dacht op basis van de sixpack 😎


Zoiets?☺️

Reputatie 7
Badge +28



Hoewel ik stiekem toch @Joran zou verwachten voor tweede van rechts 😄 haartechnisch gezien.
Oh, ik dacht op basis van de sixpack 😎



De moderators hebben duidelijk de zomer in hun bol. 🏄🏊🚣🏼🤽🏼
We gaan gewoon allemaal in badkleding. Hier onze nieuwe teamfoto
Poeh, mocht je willen!😋

Bij ons is er vandaag iemand naar huis getrapt omdat die in z’n korte broek kwam 😂

Ja, short suits zijn in Nederland nog niet ingeburgerd. Anderzijds is dat bij mijn werk veel te koud (airco is óf te warm óf (meestal) te koud). Ripped jeans bieden dan uitkomst 😎.
Hoi Allemaal,

Het is toch weer donderdag geweest !!!
Of heb ik hem gemist, en zo ja waar is hij dan.
" Wie ? " de Dubio natuurlijk
Reputatie 7
Badge +28
Vanwege de drukte op het forum deze week geen dubio.


Druk,druk,druk.
Ze zijn met z'n allen op het strand aan het spelen.
Kijk maar.
Reputatie 7
Badge +20
Oei! Ook hier hadden we dat even kunnen vermelden inderdaad: deze week was er inderdaad geen nieuwe Dubio. Gezien de drukte hebben we 'm even uitgesteld. We gaan nu weer zwemmen 😉
. We gaan nu weer zwemmen ;-)



Sorry, kon het niet laten! 😛

Reageer