#17 Dubio op donderdag 19 september – Een groot of klein feest?

  • 19 September 2019
  • 15 reacties
  • 565 keer bekeken
#17 Dubio op donderdag 19 september – Een groot of klein feest?
Reputatie 7

Het is weer donderdag en de vakantietijd is voorbij. Dat betekent dat het weer tijd is voor een nieuwe dubio!

Net als vorige keer nu weer een gast-dubio, net als Alexandra ben ik in het dagelijks leven ook actief op het Telfort forum. Jullie hebben mij mogelijk al vaker langs zien komen in topics, ik spring wel eens bij 🙂  De laatste tijd weer wat meer. Maar wie ben ik dan? Ik ben een nuchtere Groninger van 35 en een groot fan van autosport, F1 (McLaren fan sinds 2000), F2, F3, IndyCar en andere categorieën. Heeft het 4 wielen en gaat het hard, grote kans dat ik er blij van word.

Waar mensen vaak ook blij van worden zijn verjaardagen met cadeautjes, gezelligheid etc. Hoe zou jij dit het liefste vieren als je de keuze hebt uit deze opties?

A: Je viert je verjaardag met je hele woonplaats

giphy.gif

 


Of

B: Je viert je verjaardag alleen, aan de andere kant van de wereld

giphy.gif



Ik weet wat mijn voorkeur is, wat is die van jullie?


15 reacties

Reputatie 7
Leuk, is die weer!

Uiteraard voor mij keuze A, een dikke inkopper 😂

A.s. zondag zal ik 36 jaar worden, en tevens Feest in de stad, gelijk twee vliegen in een klap 😊
Hoi Allemaal,

Niet zo moeilijk deze keer.
Lekker in mijn eentje.
🙂
Reputatie 7

Kan ik direct ook nog wat checks voor @Bart_ doen. 😉

Alvast gefeliciteerd @JeroenB22. 🎂🥂
Reputatie 7
Badge +20



Waar is het feestje, hier is het feestje, waar is het feestje, hier is het feestje.
Reputatie 7
@Bart_, wat een gezellig feestje. 😉
Reputatie 7
Liefhebbers voor beide opties, dat is altijd leuk 😃

Ik ga zelf ook voor de tweede optie. In 2012 was ik helemaal alleen in Tokyo op mijn verjaardag en dat is nog steeds mijn fijnste verjaardag. Wel de tip om dan het geluid van je telefoon uit te zetten, als je op de begraafplaats van de 47 ronin loopt zijn de sms geluidjes wel wat naar 😅
Reputatie 7
Badge +21
Ik kies duidelijk voor optie B
Het liefste zou ik mijn verjaardag niet vieren.
Ik heb een gruwelijke hekel aan verjaardagfeestjes en vooral als je zelf jarig bent.
Als een ander jarig is, kun je tenminste nog een smoesje verzinnen om niet te komen, maar wat moet je als je zelf jarig bent?
Van harte gefeliciteerd...
Waarmee?
Ben alleen maar een jaar ouder geworden en gelukkig gaat dat helemaal vanzelf.
Aan de andere kant..... als er niemand komt dan is het ook niet goed....
Maar een feestvarken ben ik niet.
😺🐖
Reputatie 7
Badge +19
Leuk bedacht Jasper! Oef, toch wel moeilijk dit dubio..😂

Ik denk dat ik toch voor optie A kies. Ik ben dol op gezelligheid. Hoe meer zielen, hoe meer vreugd zeggen ze toch? 😁🤔

Reputatie 4
Badge +5
A als kpn de rekening betaalt 😂
Reputatie 7
Badge +16
Doe mij maar klein maar fijn 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Ik ga voor B. Ik hou niet zo van drukte. Dit jaar heb ik mijn verjaardag ook letterlijk aan de andere kant van de wereld gevierd, in Nieuw-Zeeland namelijk. Dat was in februari bij een temperatuur van zo'n 25 graden. Maar ik was niet helemaal alleen. We waren gezellig samen op pad.
Reputatie 7
Badge +24
Leuk, is die weer!

Uiteraard voor mij keuze A, een dikke inkopper 😂


A.s. zondag zal ik 36 jaar worden, en tevens Feest in de stad, gelijk twee vliegen in een klap 😊


De Waadhoeke Victory Games! Ik ben om. 😎

Wat een leuke dubio @Jasper.

Ik ga @Bart_ wel gezelschap houden. En dan nodigen we @Joran en @Paul_ ook uit.

Zei iemand iets over een party?
Ik kies voor klein en fijn, net als SjorsK. Andere kant van de wereld mag, moet niet. Dus B zou kunnen.

Of C., 😁😎

Ennuh @Jasper en @Alexa_ de beginpost lijkt wel op een autobiografie😀 van een Friesian stallion.

@JeroenB22 proficiat alvast, heb een fijne verjaardag!
Reputatie 7
A.s. zondag zal ik 36 jaar worden, en tevens Feest in de stad, gelijk twee vliegen in een klap 😊
Het feestje wordt zelfs voor je gegeven dus, helemaal ideaal 😁 Gefeliciteerd alvast!

A als kpn de rekening betaalt 😂
Ik ben bang van niet 😉

Wat een leuke dubio @Jasper.

Ik ga @Bart_ wel gezelschap houden. En dan nodigen we @Joran en @Paul_ ook uit.


Daarbij is @Erwin_ ook wel welkom toch?

Ennuh @Jasper en @Alexa_ de beginpost lijkt wel op een autobiografie😀 van een Friesian stallion.
Hehe, je volgt ons overal! 😁
Reputatie 7
Badge +21
Ik ga ook voor optie B! Heerlijk ergens op een strand met een drankje en zonsondergang erbij, heerlijk lijkt me dat! Al ga ik ook akkoord met onderstaand uitzicht, lijkt wel op Noorwegen van vorige zomervakantie. Is mijn familie toch in gedachten bij me 😊

Reageer