#18 Dubio op donderdag 26 september - Dialect of grap?

  • 26 September 2019
  • 36 reacties
  • 1587 keer bekeken
#18 Dubio op donderdag 26 september - Dialect of grap?
  • Anonymous
  • 0 reacties
Dubiooootjuh maar dan anders, nu vooral voor moderators maar ook voor klanten.

Ik durf het bijna niet te vragen, ben heel erg bang. 😁😛😀

Mag ik ook eens een kleine dubio voorstellen?

Of je mag mensen alleen te woord staan in dialect....
Of je mag nooit meer lachen, grappig zijn.

Wat zou je kiezen?

36 reacties

Reputatie 7
De Huawei MediaPad M5 is een mooi apparaat. Zelf heb ik al geruime tijd een Huawei MediaPad M3 en dat bevalt me prima.
Dat je uiteindelijk alsnog een OnePlus wil kan ik, als OnePlus 5T gebruiker, heel goed begrijpen. 😉
Ik hoop dat KPN, in navolging van de concurrentie, zal overwegen om het merk OnePlus op te nemen in haar aanbod.
Reputatie 7
Het is echt nog wel een gewenning voor mij, vooral het typen is erg lastig nog. En uitzoeken wat goed is qua apps en dingen en de standaard huawei apps kunnen er wel vanaf enzo,... Instellingen controleren en aanpassen. Dus heb er wel nog een maand werk aan.

De vingersfdrukscanner werkt wel heel erg fijn! Lekker snel en vlot qua reageren, zo ook de gezichtsherkenning die er ook op zit. Verder voelt die sneller aan dan de XR en qua openen of gebruiken van apps lijkt dat ook sneller te zijn.

WhatsApp overhevelen wordt ook nog wel een dingetje, staat nog genoeg info in zowel privé als van kantoor wat ik niet kan missen (klinkt wel erg haha)

Handig dat er al een screenprotector op zit, nu nog een christelijke bookcase ritselen 😁
Reputatie 7
Badge +28
Klinkt goed! :D

WhatsApp overhevelen wordt ook nog wel een dingetje, staat nog genoeg info in zowel privé als van kantoor wat ik niet kan missen (klinkt wel erg haha)

Dat is wel te doen toch? Op de iPhone instellen dat je backupt naar Google Drive (dezelfde als je voor Android gebruikt) ipv iCloud en vervolgens wordt de backup weer teruggezet nadat je telefoonnummer is geverifieerd in Whatsapp op de Huawei.
Reputatie 7
Nee, gaat niet,... Kan WhatsApp alleen back uppen naar icloud,.... Google staat er vol mee.
Reputatie 7
Nee, gaat niet,... Kan WhatsApp alleen back uppen naar icloud,.... Google staat er vol mee.
Echt weer zo'n Apple dingetje. 😉
Maar misschien heb je hier iets aan.
Reputatie 7
Nee die werkt niet, net zoals een paar 1anderen😂 nu paar uur wachten, zooi is geblokkeerd. Te vaak gaan rommelen🤣
Reputatie 7
@Joran @wjb mag ik jullie eens vragen wat jullie een goed mailprogramma vinden? Van mijn pa heb ik Bluemail gekregen. Heb een drietal accounts.
Reputatie 7
Op Windows gebruik ik Office 365 Outlook en op mijn Android telefoon en tablet gebruik ik de Outlook app.
Reputatie 7
Outlook is er dus eentje waar ik niet mee om kan gaan,... Op kantoor ook altijd enorm veel ruzie er mee🙄

Heb mijn icloud.com en Yahoo.com die nog ff belangrijk zijn, werkmail, en dan nu ook Gmail,...
Reputatie 7
Gmail gebruik ik puur en alleen voor forums.
Mijn privé mails zal ik nooit via een Google mailservice laten lopen, daar is mij m'n privacy te dierbaar voor.
Reputatie 7
Nee, dat wil ik ook niet. Gebruik ik nu mijn icloud eigenlijk voor. De Gmail is voor alle zooi geschikt indd 😅

Reageer