#21 Dubio op donderdag 17 oktober - vijf simpele woordjes

  • 17 October 2019
  • 47 reacties
  • 1334 keer bekeken
#21 Dubio op donderdag 17 oktober - vijf simpele woordjes
Reputatie 7

 

 

Het dilemma van vandaag zijn vijf simpele woordjes maar in een andere volgorde waardoor de lading van die woordjes ineens heel anders wordt.

 

Aan jou de keuze, maar denk wel even goed na over de consequenties van jouw keuze. 


47 reacties

Reputatie 7

Of bij een concert, zoveel mensen om je heen met allemaal gedachten. Of daar is het eensgezind hardop en in gedachten meezingen :metal:

Reputatie 7
Badge +19

@Dreekuh-53 Jeej :grin: Hij mag wel bij mij komen koken hoor! Dat vind ik heeeelemaal niet erg, haha.

@wjb Oh nee, dit gaat zo veel verder dan ik eerst dacht.. :joy: Haha leuk filmpje!

Reputatie 7

Haha leuk filmpje!

Ik dacht, maar dat wist je natuurlijk al, laat ik direct even testen of het toevoegen van een filmpje via de nieuwe editor goed werkt. :wink:

Is weer eens wat anders dan een Schotse invasie. 😉😇

 

 

Gelukkig hoor ik niet wat ze denken 

🐱

Reputatie 6
Badge +4

Iedereen hoort wat ik denk. Voornamelijk omdat ik regelmatig bij Jasper in de buurt zit en schijnbaar heeft die gedachtes die je echt niet mee wil krijgen :open_mouth:

Reputatie 7

Iedereen hoort wat ik denk. Voornamelijk omdat ik regelmatig bij Jasper in de buurt zit en schijnbaar heeft die gedachtes die je echt niet mee wil krijgen :open_mouth:

Ik kan me een telefoongesprek herinneren, niet lang terug, waarbij jij het gesprek begon met een opmerking die heel duidelijk liet blijken dat jij wist wat ik dacht. :wink:

 

Reputatie 7

2. Ik hoor wat iedereen denkt,. .. Auto's die de p er in hebben omdat ze mij als fietser voor moeten laten.

Op kantoor alle klanten die nergens geduld voor hebben, office Gossip,…

 

Zo zijn er nog wel wat redenen denk ik :joy: ​​​​​​

 

Verloren zaak met mij! 

Reputatie 7

Wauw, om hoofdpijn van te krijgen deze Dubio. Bedankt, @wjb! 

Ik kies na lang en rijp beraad voor optie 1. ‘Iedereen hoort wat ik denk’

 

Ik ontwikkel wel een manier om er voordeel uit te halen in plaats van de nadelen ervan te ondervinden. Een derde dimensie als toevoeging op de verbalen en non-verbale communicatie. Kom ik extra duidelijk over in mijn communicatie. Laat daar geen misverstanden over zijn! 

Met de gedachten van anderen continu geconfronteerd worden is echt niet te doen. Dan overspoelen de gedachten van anderen de mijne. Dan ben je nooit ‘vrij’ over de beschikking van je eigen denkwereld. Never! 

Reputatie 7

Wauw, om hoofdpijn van te krijgen deze Dubio. Bedankt, @wjb! 

Paracetamolletje nodig? :wink:

Ik kies na lang en rijp beraad voor optie 1. ‘Iedereen hoort wat ik denk’

 

Reputatie 7

Iedereen hoort wat ik denk. Voornamelijk omdat ik regelmatig bij Jasper in de buurt zit en schijnbaar heeft die gedachtes die je echt niet mee wil krijgen :open_mouth:

Sowieso zeg je vaak al wat je denkt @Thomas_, dus in de praktijk merkt niemand er wat van :slight_smile:

Reputatie 7

Ik zeg meestal iets voordat ik nadenk,... Niet altijd even handig :grin:

Reputatie 7

Ik zeg meestal iets voordat ik nadenk,... Niet altijd even handig :grin:

Maar het heet toch ook niet voor niets nadenken, er zijn maar heel weinig mensen die voordenken. :wink:

Reputatie 7
Badge +9

Ikzelf zeg ook wel eens domme. Woorden Waar ik later spijt van heb 😟 

Reputatie 7

Ikzelf zeg ook wel eens domme. Woorden Waar ik later spijt van heeft. 😟 

Wie niet. :wink:

Reputatie 7

Ikzelf zeg ook wel eens domme. Woorden Waar ik later spijt van heeft. 😟 

Wie niet. :wink:

+1 

Reputatie 7

Ik zeg meestal iets voordat ik nadenk,... Niet altijd even handig :grin:

Maar het heet toch ook niet voor niets nadenken, er zijn maar heel weinig mensen die voordenken. :wink:

 

Trueee :innocent:

Reputatie 7

Wauw, om hoofdpijn van te krijgen deze Dubio. Bedankt, @wjb! 

Paracetamolletje nodig? :wink:

Ik kies na lang en rijp beraad voor optie 1. ‘Iedereen hoort wat ik denk’

 

Eigenlijk net iets te lang voor een wijsheid op een tegeltje, maar ik zal 'm uitprinten. Food for thought ;) 

Reputatie 7

Wauw, om hoofdpijn van te krijgen deze Dubio. Bedankt, @wjb! 

Paracetamolletje nodig? :wink:

Ik kies na lang en rijp beraad voor optie 1. ‘Iedereen hoort wat ik denk’

...

Eigenlijk net iets te lang voor een wijsheid op een tegeltje, maar ik zal 'm uitprinten. Food for thought ;) 

De samenvatting past wel op een tegeltje. :wink:

 

Reputatie 7
Badge +16

Lastige deze, als ik toch moet kiezen dan maar voor optie 2.
Qua optie 1, wat in mijn hoofd zit blijft daar. 


Al is het horen van al die dirty minds van tegenwoordig ook niet echt iets om warm voor te lopen. Maar goed als je ooit al wil weten hoe mensen over je denken, hier is je antwoord.

 

Ik zeg meestal iets voordat ik nadenk,... Niet altijd even handig :grin:

Doet me denken aan een voor mij bekende spreuk @JeroenB22 .

 

Zij die het zeggen weten het niet, en zij die het weten zeggen het niet. 😎

 

 

Reputatie 7

 

Reputatie 7

Vandaar dat ik gekozen heb voor de eerste optie.

Reageer