# 25 Dubio op donderdag - Ooooh kom er eens kijken....

  • 5 December 2019
  • 10 reacties
  • 338 keer bekeken
# 25 Dubio op donderdag - Ooooh kom er eens kijken....
Reputatie 7
  • Oud Moderator
  • 8191 reacties

Wat ik in mijn schoentje vind…..


Omdat de goedheiligman vandaag verjaart, nog één laatste Sint Dubio.

Stel, je mag van Sinterklaas kiezen uit twee wensen. Welke utopie zou jij het liefste willen?

  1.  Een leven lang elke dag onbeperkt ongezond hartig en zoet kunnen eten zonder aan te komen in gewicht en niet de nadelige gevolgen van verkeerde en slechte voedingsstoffen binnen te krijgen. Jammie!

     

  2. Iedere derde zaterdag van de maand gratis pakjesavond met je familie vieren. Cadeaus geven en krijgen tot € 100, - per persoon zonder aanslag op je inkomen. 

     


10 reacties

Reputatie 7

Als bij optie 1 ook allergieën teniet worden gedaan, 100% optie 1 :grin:

Reputatie 7
Badge +28

Zeker optie 1. Niet dat ik veel te zwaar ben, maar we houden toch ook wel rekening met gezond eten. 

Eénmaal per jaar met de familie een pakjesavond is ruim voldoende. Mag ook wel eens in de twee jaar……

Reputatie 7
Badge +30

Hmm, elke drie weken basically 100 euro krijgen, da's leuk, maar niet voldoende om als tegenwicht te dienen voor optie een. Dus kom maar op met dat eten!

Reputatie 7
Badge +20

Lekker eten, zei u? Ik heb niet verder gelezen. 

Reputatie 7
Badge +7

Eénmaal per jaar met de familie een pakjesavond is ruim voldoende. Mag ook wel eens in de twee jaar……

 

Pfft, dat is wel *heel* vaak! ;)

Reputatie 7
Badge +21

Doe mij ook maar optie 1. Lekker eten zonder aan je gewicht te hoeven denken.

Optie 2 leidt alleen maar tot vragen of het wel/niet geldt voor bestaande/nieuwe (familie)leden :wink: .

Reputatie 7

Ik neem aan dat mijn vrouw, kinderen en aanhang hetzelfde voordeeltje zullen ontvangen.

Dan klinkt één keer per maand een pakjesavond toch wel erg aantrekkelijk.

Vraag is wel of we daarvoor fysiek op dezelfde locatie moeten zijn of dat we dat hetzelfde mogen regelen als bij onze echte pakjesavond.

Mijn oudste dochter en haar vriend waren via een Skype verbinding aanwezig op de pakjesavond waarbij zij vanuit Zuid-Afrika via Skype de gedichten bij de surprises voor hun hebben voorgedragen. Wel grappig, hier een telefoon op het gedicht richten zodat ze hem in Zuid-Afrika konden voorlezen. De vriend van mijn oudste dochter is nog nooit hier In Nederland geweest maar kreeg een surprise waarbij hij in zowat alle vertrekken van ons huis moest zijn. Met de telefoon en Skype als "ogen". Heeft hij direct een beetje beeld bij hoe wij hier wonen.

 

Ik kies dus voor optie 2 als het "bij elkaar komen" op pakjesavond ook virtueel mag.

En anders wordt het toch maar optie 1.

Reputatie 7

Hij is wel lastig. Liever optie 2, maar zo nu en dan optie 1 is ook prima, maar dat gaat weer niet in combinatie met m'n gefitness :zipper_mouth:

Reputatie 7
Badge +21

Voor mij duidelijk optie 2
Optie 1 bezit ik n.l. al.
Ik kan n.l. eten wat ik wil, ik heb niet de nijging om dik te worden, dus doe mij maar optie 2.
Met uitzondering van die familiefeestjes want ik hou totaal niet van feesten, dus die gaan niet door.:sunglasses:

Dit is voor mij geen dubio. :relaxed: ​​​​​​

1. Valt sowieso af. De laatste keer dat bij mij een tand is getrokken moest hij helemaal van de Noordpool komen. :disappointed_relieved: ​​​​​​

 

2. Valt af omdat een surprise een verassing moet zijn en blijven. Te vaak zou gewenning geven. 

Reageer