#3 Dubio op Donderdag 25 april - Je moet kiezen!

  • 25 April 2019
  • 30 reacties
  • 1666 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

#3 Dubio op Donderdag 25 april


Dit keer een oranje dubio, omdat het bijna Koningsdag is!

Je bent altijd van top tot teen in het oranje gekleed


-of-

Je moet altijd het Wilhelmus zingen als je een WhatsApp bericht leest



Let op: als je meedoet moet er een keuze gemaakt worden, meedoen is op eigen risico

30 reacties

Och @Marcia_ je hebt niet gezegd hoe hard je moet zingen. Dus zing ik erg zacht, zo zacht dat niemand of niets het hoort.😉😁

Vraag is wel of ik dan Whatsapp zal gebruiken.😛
Reputatie 7
Makkie! Aangezien ik niet kan zingen,... En WhatsApp wekelijks uit elkaar knalt dmv een aantal groepsgesprekken (geluid op stil natuurlijk) is dat absoluut géén optie.

En dat ik vrijwel dagelijks Casual Chic gekleed ben, dus een overhemd kort of lange mouw, of een Polo met nu tijdens het mooie weer een Chino erbij, knalwitte All Stars in Leder aan een voetjes, gestyled met een Casual Blazer. Allen neutrale kleuren. Wel een saaie kledingkast heb ik dan hoor,... Verder dan een paar chino’s, spijkerbroeken, overhemden, polo’s, korte broeken, paar t-shirts en Pull-overs kom ik niet, kies ik toch wel hier voor!

Moet ik er wel een nuance in brengen om helemaal gek te doen, wil ik eens in het jaar best een oranje stropdas dragen 😂
Van top tot teen Orange zal helaas niet gebeuren 😜
Reputatie 7
Badge +16
Ik vindt oranje kleding wel cool, gewoon doen 😉 Past ook nog eens goed bij de Branding van mijn werk 😄Ik was al een keer van plan om zo'n knal oranje pak aan te schaffen en hier een keer voor de gijn mee rond te lopen op de zaak 🤓

Overigens... Bedoel je met het Wilhelmus de hele mikmak? Of alleen het eerste couplet... Want alleen dat stukje ken ik 😄

Whatsapp is overigens verplicht voor mijn werk en ik denk dat iedereen gek wordt als ik daar telkens een liedje ga zingen 😃
Makkie ik loop nu al werk gerelateerd van top tot teen in het oranje of geel(bij spoorwegen) met retroreflectie.



Ik heb een andere serieuzere dubio Tot het laatste moment Telfort of nu alvast 1 deel naar KPN(of andere provider) tot zover deze serieuze noot in een leuk bedoelt topic.
Reputatie 7
Badge +30
@JeroenB22 je hebt dus eigenlijk nog niet gekozen 😝

@SjorsK alleen het eerste couplet lijkt me al een opgave genoeg bij al die appjes tegenwoordig haha!
Reputatie 7
Dat zou voor mij het einde van Whatsapp betekenen.
Ik zou overigens dan nog wel even bij whatsapp een feature request indienen voor het voorlezen van de berichten zodat ik ze niet zelf hoef te lezen. 😎
Reputatie 7
Badge +20
Ik zou overigens dan nog wel even bij whatsapp een feature request indienen voor het voorlezen van de berichten zodat ik ze niet zelf hoef te lezen. 😎
Waarbij dan als extraatje ook het Wilhelmus zal worden gezongen. Elke keer. Bij elk bericht. ;-)
Reputatie 7
@Marcia_ wordt natuurlijk keuze 1 met een kleine twist richting orange!

Zingen zie ik niet zo zitten,...
Reputatie 7
Badge +19
Orange is the new black toch? Die kleur kan ik hebben!!!!😎

@Marina_ heb jij geluk dat we met z'n allen een zere naadje komen brengen.😁

https://youtu.be/i9-AtHiVHPo
Reputatie 7
Badge +16
Pssssh, mag ik het zing-proces automatiseren? 😃 #BenIkGoedIn 😃 Mogelijk ga ik dan beiden doen haha 😛
Reputatie 7
Doe maar het Williehelmus. Schakel ik Whatsapp uit. Lekker rustig! Dan maar weer ouderwets bellen. Oranje is niet mijn kleur.....

Reputatie 7
Ik heb in mijn kast niks oranje ook gelukkig! Wel jammergenoeg een groene blazer/stropdas/hoedje 😂
(nee, geen KPN aandelen)

Maar mag i.p.v. het Wilhelmus ook deze? Heb toch wel een beetje een ‘dubbel’ gevoel, als ik dan toch mee moet bléhren 😅

Heb ook helemaal géén Nederlandse vlag om zaterdag te vlaggen, kreeg een Friesche mee toen ik uit huis ging 🙄
Reputatie 7
Badge +30
Maar mag i.p.v. het Wilhelmus ook deze? Heb toch wel een beetje een ‘dubbel’ gevoel, als ik dan toch mee moet bléhren 😅

Nee nee! 😎
Reputatie 7

Maar mag i.p.v. het Wilhelmus ook deze? Heb toch wel een beetje een ‘dubbel’ gevoel, als ik dan toch mee moet bléhren 😅

Nee nee! 😎

Jawis jawis. Wêrom net? Moatte ek mooglik wêze, noh? 😛
Reputatie 7
Jawis wol, fyn ik ek! Se moat net sa seure😜
Zeg durske en jeungske, wulde gellie wel in ABP proate?
😠😡😜
Reputatie 7
Badge +30
Jawis wol, fyn ik ek! Se moat net sa seure😜
Pas op hè😂
Reputatie 7
Badge +19

Jawis wol, fyn ik ek! Se moat net sa seure😜Pas op hè😂



Reputatie 6
Badge +6
De Fryske Flag is kreas!
Reputatie 7
Nou eeh @Marcia_ , @Nadia en ik zaten anders aardig op één lijn hoor!

Maar ik wil zeker niet het forumtrio MnM (zijn ook die lekkere snoepjes, in het snoepvak bij de appie) achter me aan hebben, die allemaal de eindletter A (ja, ook @Marina_ ) in hun voornaam hebben hoor, pas wel op! 🤓
Reputatie 7
Badge +30
Hmmmm.... Ik geloof dat ik dan maar grotendeels moet overstappen op andere contactmogelijkheden. Ik hou in mijn kleding namelijk graag van verschillende kleuren. Altijd alleen maar oranje is saai. (En, ook relevant gezien een mijner bezigheden, niet middeleeuws verantwoord).
@Erik_ in action.
😉😁



. Ik hou in mijn kleding namelijk graag van verschillende kleuren. Altijd alleen maar oranje is saai. (En, ook relevant gezien een mijner bezigheden, niet middeleeuws verantwoord).
Reputatie 7
Badge +28
Geen oranje kleding meer aanwezig in mijn kledingkast, dus dat wordt dan toch maar zachtjes meezingen tijdens het Wilhelmus. Kan echter niet goed zingen, dus het zal geen groot succes worden.

Jaren geleden (toen het Nederlands elftal nog wel is meedeed aan een EK of WK) had ik wel zo'n oranje voetbalshirt van Heineken. Ooit is gekregen bij een actie ofzo. Dat shirt deed ik dan naar het werk aan op wedstrijddagen. En naarmate het toernooi vorderde, zag je dan steeds meer collega's in het oranje!
Reputatie 7
Badge +30
@Erik_ in action.
😉😁



. Ik hou in mijn kleding namelijk graag van verschillende kleuren. Altijd alleen maar oranje is saai. (En, ook relevant gezien een mijner bezigheden, niet middeleeuws verantwoord).


Ja, zoiets inderdaad 😂

Volgende week ben ik de hele week hier. Als jullie nou braaf zijn neem ik een fotootje mee terug naar hier 😄

Reageer