#4 Dubio op Donderdag, 2 mei. Je moet kiezen!

  • 2 May 2019
  • 11 reacties
  • 2365 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
Met Bevrijdingsdag voor de deur krijg je vandaag een speciaal 'Bevrijdingsfestivaldubio'!

"Je ziet allerlei leuke bandjes, maar het regent de hele dag."


OF

"De muziek is niet om over naar huis te schrijven, maar het is wel heerlijk weer."


Let op: als je meedoet moet er een keuze gemaakt worden, meedoen is op eigen risico

11 reacties

Reputatie 7
Die is eenvoudig, ik kies voor mooi weer en oordopjes.
Reputatie 7
Ik ga voor de leuke bandjes in de regen, bij ons is er altijd een groot overspannen ‘tent’ doek over het plein, die op alle kanten vrij toegankelijk is (dus geen echte tent) sta ik alsnog droog 🤣

En als we toch moeten overlopen naar een ander gezellige locatie, tja dan maar nat worden, beetje regen is niet zo erg!
De regen en goeie muziek.
Laat die plu thuis vervelend voor de omstanders en nog gevaarlijk ook.
Mijn onderbouwing optreden van de Golden Earrings druil regen niet hard wel irritant.
Hele goede sfeer het weer was niet erg de stroomuitval gelukkig van korte duur was vervelender mede omdat het precies tijdens een drumsolo gebeurde.
Reputatie 7
Doe maar regen. Vervelende muziek slaat mij uit het (festival)veld.

Reputatie 7
Badge +19
Doe mij maar heerlijk weer! Paar rosé erbij en alles wordt wel weer leuk😁

Och, bij mij in de buurt staat straks een tentje voor een 12000 man. Maakt me niks uit als ze boven een zwembad omkiepen.😁

Oordopjes in en gaan met die banaan.😎
Mijn keuze..🤗

https://youtu.be/egwARrX1ik8

Reputatie 7
Badge +24
Poncho aan en gaan is dan toch mijn motto!

Bevrijdingsdag valt dit jaar op zondag. Het enige "festival" waar ik dan naar toe ga is in onze kerk, en dat is overdekt. Overigens zullen we daar vast aan het einde van de dienst de verzen 1 en 6 van Gezang 411 (Liedboek voor de Kerken 1973) zingen😉.
Reputatie 7
Nu blijf ik helemaal bij mijn keuze. 😉
Poncho aan en gaan is dan toch mijn motto!
Volgens mij is er iemand de banaan vergeten..
Foeiiiiii.😁😛
Reputatie 6
Badge +6
Mooi weer en kutbandjes kijken. Door het mooie weer ga ik de bandjes vanzelf goed vinden. Dat heeft verder trouwens niks te maken met het nuttigen van alcohol.

Reageer