#7 Dubio op Donderdag, 23 mei. Je moet kiezen!

  • 23 May 2019
  • 20 reacties
  • 1811 keer bekeken

Een echte breinbreker, als je mij vraagt. Ik ben daarom heel benieuwd naar jullie keuze:

"Je bent verplicht om een hele dag te browsen op de computer van je digibete ouders zonder dat het is toegestaan om alle mallware, trojans en overbodige plug-ins te verwijderen"


of

"Je zult een volle werkdag in een afgeladen ballenbak moeten doorbrengen."



Let op: als je meedoet moet er een keuze gemaakt worden, meedoen is op eigen risico

20 reacties

Reputatie 7
Deze is wel zo makkelijk!

I've been a puppet, a pauper, a pirate
A poet, a pawn and a king
I've been up and down and over and out
And I know one thing
Every day living my life in a Ball Box is everything!
That’s life 😎
Reputatie 7
Badge +24
Ha, een leuke dit! Ik stel het geduld op de proef om te browsen op de ouderwetse computer dan dat ik in een ballenbak moet liggen 😛 In dat laatste geval ben ik denk ik een stuk minder geduldig en daar wordt het zo ongezellig van!
Reputatie 7
Badge +30
Ik kom op m'n werk voor m'n rust, dus sowieso de eerste! 😅
Reputatie 6
Badge +6
Een dagje ballenbak natuurlijk. Als kind werd ik daar na 5 minuten altijd weer uitgehaald. Een volle werkdag in de ballenbak compenseert dat wel.
Reputatie 7
Badge +19
Ballenbak!! Wat een fun🎉


Ik ga zeker niet in de ballenbak en m'n ouders leven helaas niet meer. Kortom: ik pak wel een terrasje.
Reputatie 7
@Marina_ We kunnen binnenkort wel een Forumuitje organiseren bij de Monkey Town, gezellig! 😍
Reputatie 7
Badge +25
@Marina_ We kunnen binnenkort wel een Forumuitje organiseren bij de Monkey Town, gezellig! 😍
Dan kan ik kruipend naar huis aangezien ik daar in de buurt woon. Hebben ze daar eigenlijk wel alcohol?🤔 Vast niet.

Doe mij maar die computer. Ballenbak is gaaf, maar als ie afgeladen is dan kan ik er niet heel fijn in spelen.
Reputatie 7
Wat dacht je van kinderbier! 🤤
Reputatie 7
Badge +25
Gat in de (slechte-ouder-)markt!
Een echte breinbreker, als je mij vraagt. Ik ben daarom heel benieuwd naar jullie keuze:

Ik denk dat ik het @Erwin_ niet vraag,.

Ik hou er niet van als mijn brein breekt.☺ En dan heb ik gelijk een dubio minder.😉😎
Reputatie 7
Hah, @JeroenB22 komt in de Tuk-Tuk vanuit Fryslan naar de ballenbak. Wordt gezellig ;)

Mijn ouders zijn nog niet zo oud, en ook geen digibeten. Plus hun dochter kijkt er scherp op toe dat ze hun online (privacy en veiligheid) op pc/ laptop / tablet en mobiel op orde hebben. Een werkdagje in de ballenbak met het het KPN-forumteam (moderators & superusers) lijkt me wel een belevenis om nooit meer te vergeten....

Alhoewel ik @Henk2304 zijn idee ook wel zie zitten... Een ballenbak met terras en alcoholvrij bier dan maar. Gezien drinken onder werktijd niet is toegestaan 😎
Afgeladen ballenbak zoals bij de meubelgigant afgeladen met blerende kids.
Nee optie 1 is dan toch aantrekkelijker.
Reputatie 7
Hah, @JeroenB22 komt in de Tuk-Tuk vanuit Fryslan naar de ballenbak. Wordt gezellig ;)


Uhm @Nadia die ballenbak is gewoon geniaal, zou maar oppassen als ik jou was,.. Wordt lache🤾🏻

Maar om nu 2,5 in een Tuk-Tuk te crossen? Liever niet 😉 vorige week vrijdag heb ik me al mogen misdragen,.. tussen teveel auto’s gezeten,.. met ballonnen lopen, auwehoeren, appeltjes uitdelen, als ook goodybags weggeven, dansen, rennen, appelflappen en broodjes eten en verzorgen. Kom wel met Arriva, voorlopig genoeg vervoersmiddelen gezien,...

Zo, nu weer terug naar de ballenbak,...

Na een dag van beraad denk ik dat ik de geachte dames een dag ga laten ver schieten (of is het verschieten).....in de ballenbak.😁😀

Komt.ie...

Reputatie 7
Badge +16
Geef mij maar lekker een ballenbak 😃 Kan ik van genieten en eventueel verstoppertje spelen 🙂
Reputatie 7
Badge +11
Vandaag feest, 29 jaar getrouwd 🙂
Dus wij springen in de ballenbak voor een keer😜
Reputatie 7
Badge +30
Hmmm, de huidige staat van digibeetheid van mijn moeder valt heel erg mee. Dus een dagje op haar laptop red ik wel (vooral gezien het tot afgelopen januari mijn laptop nog was :D). Ik denk eerder dat zij het niet zo chill vindt als ik de hele dag haar laptop in gebruik heb. Dan kan ze geen Farmville spelen🐄

Gefeliciteerd, Tycha!
Reputatie 7
Badge +20

Reputatie 7
Badge +16
...Of je verstopt jezelf voor je baas 🤓

Overigens zit ik al in een hoekje weg gestopt 😅

Reageer