#8 Dubio op Donderdag, 30 mei. Je moet kiezen!

  • 29 May 2019
  • 12 reacties
  • 1646 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +21
Het is weer tijd voor een nieuwe Dubio op Donderdag!☺️

"Je praat voor de rest van je leven straattaal."



OF

"Als je een typfout maakt, schakelt je computer automatisch uit."




Let op: als je meedoet moet er een keuze gemaakt worden, meedoen is op eigen risico


12 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoewel ik stuk ga op die straattaal lijkt de tweede optie me beter voor deze junta. Sturen we misschien iets minder reacties maar dan zijn ze wel altijd foutloos 😉
"Wilt u die shizzle even opnieuw opstarten?" Dat snapt iedereen toch ? 😉
Reputatie 7
Badge +16
Ik ga natuurlijk voor optie #2. Voor twee redenen 😃

1: Minder fouten is simpelweg beter. Een computer die opnieuw opstart is toch een harde les 😉
2: Ik ben toch een beetje de advocado van de duivel 😉 Stel dat je bewust een fout maakt... Dan is het strikt genomen geen typefout 🤓

Zo terug... Ik krijg een melding dat mijn computer over 60 seconden opnieuw opstart 🤤
Reputatie 7
Badge +11
Matties,
Chill topic, cool shit😂
Zeg relaxed ...dude
Deze is leuk...ik kies ..
Optie 2 omdat de computer uitstaat tenzij ik hem aanzet...😉😛
Scheelt een hoop tiepv(r)ouwtjuhs...😀

Ennuh wat betreft straattaal, probeer eens wat ik gedaan heb. Dialect naar verplicht ABN, is echt geinig als je ouders je niet meer verstaan.

En ook lachuh voor degenen die ABN gewend zijn....maar dat zal ik jullie maar besparen om de schademeldingen te beperken.😛
Reputatie 7
Uiteraard optie 2!

Kan ik lekker heel de dag op systeemstoring staan, en lekker dom omhangen bij de iT 😂 Wel ben ik hééél erg goed in het gemiddeld 3 keer per dag opnieuw laten opstarten van een laptop 😉

Straattaal sla ook ik over, drietalig zijn in lezen, spreken schrijven en appen is meer dan voldoende 😋
Optie 2 geen twijfel aan. Lijkt me een goede optie voor smartphones 😜
Reputatie 7
Badge +19
Ewa Dushi's Fa'Ka? Sowieso optie 1 jeweetzelluf! De reacties hier zijn nog wel erg skirr, terwijl het topic vet dope is! Ik ga loesoe. Ik-wil-die-millies-op-de-bank. 🙋🏼

Reputatie 7
Badge +20
Ik ben geboren en opgegroeid in een piepklein Drents dorpje. Iedereen spreekt daar straattaal.
Reputatie 7
Badge +21
Pfoe, beide is wel wat voor te zeggen.. Altijd helemaal foutloos is ook zo saai! Dus ik ga ook voor straattaal, past ook wel bij zo'n klein opdondertje 😎😝

Reputatie 7
Toch nog even over die “straattaal” hé!

Iemand ervaringen in onderstaande situatie? Kwam ik vanmorgen bijtijds opeens tegen op de fiets,...


Nieuwsgierig beest! Luisteren deed ze niet, kreeg haar ook niet terug in de wei, en bij een klap tegen de kont ging ze opeens weghollen 🙄
Reputatie 7
Badge +30
Hmmm, veur optie ain, telt beetje plat Grunnegs proaten ook mit? Want dan lökt 't apmoal wel. Moar as 't 'moderne' stroattoal wezen mot, din geleuf'k da'k toch moar veur optie twei goa.

Reageer