Welkom op het

KPN Forum

Recent online

[Aanleg glasvezel] Van koper naar glas.

Reputatie 7
Ik heb heul errug lang geleden via een inbelverbinding op de koperlijn mijn allereerste begin gemaakt met een compjoeter. Ik kende er 0,niks van, mezelf het aangeleerd en nu ken ik iets meer van dan minder.😀
Het wordt nu weer vernieuwd, en naar ik hoop en verwacht, verbeterd... dwz glasvezel is men mee bezig met de aanleg door de maatschappij met een koe.🙂

4 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
Cool, misschien kun je straks ook wel weer inbellen net als vroeger! 😎
Reputatie 7
(Bijna) Alles is beter dan regelmatig de computer uitzetten omdat een pagina niet wil laden of heel erg tergend langzaam.😎

Bedankt voor je inbel😉
Reputatie 6
Badge +9
Dreekuh-53 schreef:

aanleg door de maatschappij met een koe[/img]

Dat zegt mij niets, maar wat ik wel zie is een minder wenselijke kabelroute, over de muur, buiten.
Nu dit al zo ver is zou je er een bescherming om heen kunnen maken.
Als het al afgelast is dan kun je er niet zo veel mee.
Ik had al lang geleden toen de tuin open lag een mantelbuis er in gelegd, tot grote vreugde van de aanleggers.
Reputatie 7
Hoi Kees Yagi..

Ik dacht, laat ik ff voorzichtig zijn met (commerciële) namen waarschijnlijk kennen ze het. Maar bij dezen dan de maatschappij heet Mabib, tijdens de vragenbundeling (buitengebied) zag je de koe op verschillende plaatsen.

Je zou best wel gelijk kunnen hebben wat betreft de uitvoering ik zal mijn luisterend oor eens de kost geven. Maar het was er al zo snel naartoe gewerkt.

Bedankt voor je reactie!

Reageer