Vraag

aansluiting Tablet naar experia v10

Samsung tablet gaat niet over op nieuwe wifi versterker blijft daardoor langzaam

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Beste @Tinus43,

Kun je de samsung tablet niet aan uw Wifi versterker verbinden? Want de Experia box V10 is geen Wifi versterker, maar een modem 😉

Wat krijg je te zien op je samsung tablet als je naar Wifi signalen zoekt?
Welke Samsung tablet heb je? (Typenummer)
Reputatie 6
Badge +11
Hi Tinues, welkom op het forum. Ik lees 2 dingen, de tablet gaat niet over op de WiFi maar blijft traag. Als je wel internet hebt, in dit geval traag, ben je in ieder geval wel verbonden met WiFi. Welke van de 2 is juist? Niet verbonden of verbonden maar traag? Werkt WiFi wel goed op andere apparaten? En welke tablet heb je?

Zou je ook je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en mij een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken.
Reputatie 7
Alex_P schreef:

Hi Tinues, welkom op het forum. Ik lees 2 dingen, de tablet gaat niet over op de WiFi maar blijft traag. Als je wel internet hebt, in dit geval traag, ben je in ieder geval wel verbonden met WiFi. Welke van de 2 is juist?

Als je het bericht van Tinus leest, dan zou je kunnen concluderen dat er wel een verbinding is met wifi, maar niet met de wifi van de WiFi "versterker" omdat de tablet niet overschakelt naar de wifi van de WiFi "versterker".

@Tinus43 , installeer eens de app "Wifi Analyzer" op jouw tablet en meet eens de veldsterkte van zowel de WiFi "versterker" als de wifi van het apparaat waar jouw tablet wel mee verbonden is. Hoeveel dBm meet je?
Wat is het merk en type van die WiFi "versterker"?
Met de wifi van wat voor een apparaat blijft jouw tablet verbonden?

Reageer