Beantwoord

Aanwezigheid moderator

  • 26 February 2020
  • 30 reacties
  • 488 keer bekeken

Kunt u mij zeggen of Alex op dit moment in dienst is want ik heb hem een vraag gesteld die spoed is

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 26 February 2020, 13:51

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 7
Badge +25

Hi @EvaBoKa. @Alex_P is nog altijd in dienst hier op het forum hoor. :sweat_smile:  En hij is later in de middag weer aanwezig. Is dat goed?

Alex

 

Kunt u mij een tijdstip geven. Want het antwoord bepaalt mede of in naar en kpn winkel moet. En dat is voor mij ongeveer half uur rijden.

Reputatie 7
Badge +25

Rond 3 uur vermoed ik. Als het haast heeft kun je natuurlijk ook bij mij terecht… Winkel mag ook… Telefonisch via 0800-0402 of Chat kan ook nog.

Bedankt voor het antwoord. Hopelijk beantwoord hij gelijk mijn vraagstelling. In het verleden heeft Alex mij super goed geholpen met een bepaalde problematiek. En hij heeft toen als laatste geschreven dat ik hem altijd mocht benaderen bij problemen. Dus dan wacht ik het antwoord van hem wel af. Maar het gaat over nummerbehoud van een prepaid simkaart.

In grote lijnen had ik hem geschreven:

En nu heb ik een probleem m.b.t. nummerbehoud op de prepaid simkaart van mijn partner. Op de KPN site staat dat je ná activatie van de simkaart naar de klantenservice moet bellen voor nummerbehoud. Echter toen ik dat deed kreeg ik als antwoord dat kunnen wij niet. En voor mijn partner is nummerbehoud super belangrijk.

Reputatie 7
Badge +24

Fijn dat je hier de vraag vast neerzet. Misschien kan @Paul_ er ook al vast wat mee.

Reputatie 7
Badge +24

Hoi. Ik ben er nog hoor, het moet heel gek lopen om binnen 24 uur na ons laatste contact hier weg te zijn. :wink:

Ik reageer even op je privébericht in verband met de privacy. 

Nee ik bedoelde meer werk je vandaag of ben je vrij. Dat heeft meer mee te maken dat mijn partner van de week wederom moet solliciteren en dat zij dan de code van het UWV moet gebruiken om haar sollicitatie door te geven. 

Reputatie 7
Badge +24

Nee ik bedoelde meer werk je vandaag of ben je vrij. Dat heeft meer mee te maken dat mijn partner van de week wederom moet solliciteren en dat zij dan de code van het UWV moet gebruiken om haar sollicitatie door te geven. 

Zojuist met elkaar gebeld. Het nummer is nu overgezet naar de KPN sim. Zou je dit kunnen bevestigen?

Hoi Alex,

 

Het telefoonnummer werkt. Alleen ze ontvangt geen bericht. Waar zou dat aan kunnen liggen? Want met een bericht ontvangt  An haar code.

Reputatie 7
Badge +24

Ontvangt ze het wel als jij een sms naar haar stuurt? 

IK kan geen berichten versturen met mij Iphone? Ik krijg de melding dit bericht kan alleen worden verstuurd als mms-berichten zijn ingeschakeld. Ik ontvang wél berichten

Ik krijg de melding: Controleer bij uw aanbieder of het type bericht dat u wilt versturen, bijvoorbeeld mms of sms, wordt ondersteund.

Reputatie 7
Badge +25

Is het inmiddels gelukt @EvaBoKa? Ik merk dat er nu wat dingen door elkaar gaan lopen aangezien ik niet volledig op de hoogte ben van het gesprek tussen Alex en jou.. Je zou wel gewoon een sms moeten kunnen versturen via een iPhone natuurlijk. Controleer eventueel de instellingen op de iPhone zelf.

Ik krijg verschillende foutmeldingen.

Als ik een bericht wil sturen krijg ik de volgende opmerking: Bericht sturen niet mogelijk. Dit bericht kan alleen worden verstuurd als mms-berichten zijn ingeschakeld.

Ik ontvang ook geen e-mail op mijn Iphone. Onderaan mijn IPhone bij onkomend komt te staan: Bijgewerkt op 15-02-2020. Fout in account: Het Net.

Details: E-mail ophalen mislukt. De e-mailserver ‘imap.kpn.nl’ reageert niet. Controleer of je de juiste accountinfo hebt ingevoerd in de e-mailinstellingen.

 

Misschien is het beter dat ik alles van KPn eerst verwijder en dan KPN mail opnieuw installeer. Alleen wet ik niet goed hoe ik dit allemaal moet doen.

 

OP de Iphone 6 ontvang ik géén berichten. Ik krijg bericht dat Bericht sturen is niet mogelijk . Wel hebben we uitgeprobeerd met het UWV maar de code ontvang ik niet. Wel kan ik het sms bericht laten uitspreken en dan krijg ik wel de code te horen. 

Sorry maar ik had het gevoel dat ik steeds met Alex aan het corresponderen was.

Als u dit door wil geven aan Alex wacht ik gewoon tot vanmiddag als hij aanwezig is.

Reputatie 7
Badge +25

Alex is er wederom vanmiddag weer. :)

 

Wat betreft de sms op de iPhone: Check of de instellingen overeenkomen zoals hier: https://forum.kpn.com/apple-iphone-ipad-21/instellen-mms-op-iphone-xr-474336/index2.html#post774430

Wat betreft de mail: Dat is een fout in de instellingen waarschijnlijk. Het is namelijk imap.kpnmail.nl en niet imap.kpn.nl. Hier vind je alle instellingen: https://www.kpn.com/service/mobiel/problemen/toestelhulp.htm#!/topic/e-mail/handmatig-instellen/device/apple

Je kan ook de webmail gebruiken natuurlijk.

email opnieuw ingesteld, Echter kan nog steeds geen bericht versturen of ontvangen op mijn IPhone 11 pro max. Het bericht wat ik wilde versturen naar mijn eigen telefoon zit vast.  Ik heb nog geprobeerd SMS handmatig in te stellen, zoals op internet staat vermeldt, en heb alle codes en nummers ingetoetst en gebeld met als resultaat een foutmelding: Fout bij uitvoer verzoek. Onbekende fout.

Als ik een mail naar iemand stuur dan ziet deze als afzender *******@hetnet.nl. Hoe kan ik dit wijzigen dat zij dan zien *********@hetnet.nl?

 

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Reputatie 7
Badge +25

Je kan beter geen e-mailadressen openbaar op het internet zetten, dus heb ik ze verwijderd.

En de dingen die ik in het bericht hierboven heb gemeld? Heb je de instellingen vergeleken voor sms? Ik weet niet welke ‘codes’ en ‘nummers’ je bedoeld eerlijk gezegd..? Ik zie geen technische reden aan onze kant waarom het niet lukt namelijk.

Als ik een mail naar iemand stuur dan ziet deze als afzender *******@hetnet.nl. Hoe kan ik dit wijzigen dat zij dan zien *********@hetnet.nl?

Dan gaat het niet helemaal goed met instellen denk ik. Of gebruik je dan de webmail?

Bedankt voor de tip en de oplossing mbt het schrijven vd e-mailadressen maar ik wist ook niet hoe ik het anders duidelijk zou moeten maken wat het verschil is. 

 

Voor de berichten heb ik gebruik gemaakt van een KPN op internet:

SMS - Handmatig instellen

Apple iPhone X - iOS 11

 

Misschien heb ik de fout gemaakt bij het instellen van  e-mail. Ik heb namelijk bij smtp.kpnmail.nl als ‘hoofd’-emailadres gebruikt die met einde 474.

Reputatie 7
Badge +11

Helpt Toestelhulp je verder?

Op de Iphone 11 Pro Max heb ik een berichtje naar mijzelf gestuurd en die komt goed aan. Echter als ik een berichtje stuur naar de Iphone 6 van mijn partner dan kan ik deze niet versturen en loopt mijn Iphone 11 vast. Om dat berichtje te kunnen verwijderen moet ik de Iphone 11 opnieuw opstarten.

Als ik een bericht op de Iphone 6 van mijn partner wil versturen krijg ik nog steeds de melding dat dit niet mogelijk is . Bericht sturen niet mogelijk. Dit bericht kan alleen worden verstuurd als 'Mms-berichten’ is ingeschakeld.

 

Klopt het dat wat ik hieronder beschrijf de fout is dat er bij degene waar ik de e-mail naar toe stuur de melding krijg als afzender vd e-mail die eindigt op 474?

Misschien heb ik de fout gemaakt bij het instellen van  e-mail. Ik heb namelijk bij smtp.kpnmail.nl als ‘hoofd’-emailadres gebruikt die met einde 474.

 

Zo ja hoe kan ik dit wijzigen?

Alex of Paul,

Mijn telefooncontacten komen niet in whatsapp op de Iphone 6. Kunt u mij daar advies over geven hoe ik dat kan bewerkstelligen.

Bij instellingen -whatsapp staan contacten aangevinkt en groen. 

 

Hallo @EvaBoKa , ik geef even advies over Whatsapp vanuit de Android-versie.

Open Whatsapp, ga naar de rubriek chats als deze daar niet automatisch op staat.

Klik rechts onderin op het icoontje met liggende streepjes.

Klik rechts bovenin op de 3 verticale puntjes, klik dan op vernieuwen.

Whatsapp haalt uit de contactenlijst de contacten met een mobiel nummer en een whatsapp-account.

Succes.

 

Â