Beantwoord

Abonnement opgezegd, maar incasso loopt door

  • 3 February 2020
  • 3 reacties
  • 143 keer bekeken

Ik heb per 15 januari 2020 mijn abonnement opgezegd voor internet, interactieve tv en vast bellen, maar de incasso loopt nog door?

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 February 2020, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Hallo @Ujhazi , dat kan wel kloppen, er moet nog een eindfactuur gemaakt worden en als die eindfactuur inhoudt dat je nog moet betalen wordt dat nog geïncasseerd.

Je schrijft dat je per 15-01-2020 geen abo meer hebt dan je de de eindafrekening in de loop van februari ontvangen.

 

Reputatie 7
Badge +15

@Ujhazi Welkom op het forum. De informatie die @JanD heeft verstrekt is inderdaad juist, er zal dan in dit geval nog een eindfactuur opgemaakt moeten worden. Zou je voor mij ook je forumprofiel willen aanvullen? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en kijken of alles loopt zoals het zou moeten. 

Reputatie 7
Badge +15

@Ujhazi Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!