Beantwoord

Inloggen met KPN ID blijft steeds mislukken

  • 13 October 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

Inloggen met KPN ID blijft steeds mislukken, ik krijg steeds een rood commentaar veld met de mededeling dat vanwege een technisch probleem mijn gegevens niet opgehaald kunnen worden. Afgelopen weken het een paar keer geprobeerd en steeds hetzelfde. Ik zie nergens een telefoon nummer om te bellen, hierbij via deze weg het verzoek om hulp. Bij voorbaat dank. 

icon

Beste antwoord door Job_ 20 October 2020, 12:13

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 4
Badge +5

Hi @Claudio Buitenhuis, wat jammer dat het niet lukt :pensive: Ik ga je helpen! Wil je de cookies en cache verwijderen van je browser? Lukt het daarna wel om in te loggen in MijnKPN? Mocht dat niet het geval zijn, wil je dan een andere browser proberen (Google Chrome, Internet Explorer of Firefox). Hoor graag of het dan wel lukt. Zo niet, wil je me dan zeggen waar het precies niet lukt en me een screenshot sturen van de melding die je krijgt?

Reputatie 4
Badge +5

Hi Claudio, ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!