Afstudeeronderoek 'tevredenheid service van telecombedrijven'

  • 10 December 2019
  • 3 reacties
  • 753 keer bekeken

Hi allen!

Mijn naam is Valentijn, ben 25 jaar oud en ben op dit moment bezig met mijn afstudeeronderzoek. In dit onderzoek tracht ik kennis op te doen over de huidige tevredenheid van klanten van telecombedrijven met betrekking tot de verleende service. Vervolgens ga ik de resultaten analyseren en zal ik een advies schrijven over hoe de service verbeterd kan worden, met hopelijk als gevolg een hogere klantloyaliteit. 

Om in kaart te brengen wat de huidige tevredenheid is heb ik een enquête opgesteld. Ik heb heel veel respondenten nodig zodat ik het onderzoek zo betrouwbaar mogelijk kan maken.

Met goedkeuring van een moderator deel ik mijn enquête met jullie en wil ik vragen of jullie alsjeblieft deze enquête voor mij in willen vullen. Ik zou het echt ontzettend waarderen!

De enquête is hier te vinden: https://www.enquetesmaken.com/s/OnderzoekTelecom

 

Mochten er vragen of onduidelijkheden zijn, dan hoor ik het graag.

 

Groetjes en alvast bedankt,

Valentijn


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Ingevuld

Reputatie 7
Badge +28

Ingevuld

 

Reputatie 7
Badge +16

Ingevuld, kan je de resultaten met ons delen? ;) Blijft leuk om te zien hoe mensen er over nadenken.