Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Beantwoord

Aktie dankjewel

• Nieuwkomer
  • 2 reacties
Goedendag

Ik heb van kpn een brief ontvangen als dank voor 2017 hebben wij een cadeau voor u
Nu probeer ik vandaag mijn ebooks te bestellen maar dit lukt niet
Kom in het programma bij bol.com maar als je dan je ebook wil bestellen kan dit niet waar is de winkelwagen knop
Wel om een boek te bestellen maar niet een ebook.

En een code zie ik helemaal niet dat deze ingevuld kan worden

Kunt u mij verder helpen hiermee dank je wel alvast
Peet09
icon

Beste antwoord door Erik_ 6 december 2017, 12:45

Welkom op het forum, Peet! Je kunt een e-book aan je winkelwagen toevoegen met de gele +Ebook knop.

Als je dan drie e-books hebt toegevoegd ga je naar de winkelwagen. Klik daarin linksonder op code invoeren. Er opent dan een veld waar je de code uit de mail kunt invullen. Klik daarna op de blauwe plusknop. Je ziet dan dat er een korting wordt toegepast waardoor je totaalbedrag op €0 uitkomt. Klik daarna rechtsonder op verder naar bestellen. Op de volgende pagina wordt dan de bestelling afgerond en kun je meer lezen over hoe je de e-books vervolgens kunt lezen.

Bekijk origineel

10 Reacties

Hier t zelfde, graag een oplossing,
Reputatie 6
Welkom op het forum, Peet! Je kunt een e-book aan je winkelwagen toevoegen met de gele +Ebook knop.

Als je dan drie e-books hebt toegevoegd ga je naar de winkelwagen. Klik daarin linksonder op code invoeren. Er opent dan een veld waar je de code uit de mail kunt invullen. Klik daarna op de blauwe plusknop. Je ziet dan dat er een korting wordt toegepast waardoor je totaalbedrag op €0 uitkomt. Klik daarna rechtsonder op verder naar bestellen. Op de volgende pagina wordt dan de bestelling afgerond en kun je meer lezen over hoe je de e-books vervolgens kunt lezen.

Reputatie 1
Links vanuit de site werken jiet. Hoe weet ik uit welke boeken ik kan kiezen???
goedemiddag, ik zou graag een poging doen om de e books te bestellen, maar heb geen code ontvangen, geprobeerd om een code te krijgen, maar als ik dit via internet probeer kent men mijn gegevens niet, is echt mijn klantnr, betaal netjes mn rek, 2 x via de chat een poging gewaagd, eerste x was er een storing volgens de medewerker, , tweede x zou ik een mail krijgen, tot op heden nog niks. hoe kan ik dit nu het beste regelen
gr sil61
Reputatie 1
De beschreven knop +Ebook ontbreekt bij mij in de app van Bol.com. Ik kan alleen boeken toevoegen aan mijn verlanglijst. Hoe kan dit worden opgelost?
...
De gele knop ontbreek helaas in de app van bol.com om de boeken in de winkelwagen te zetten.. jammer.
Hebben jullie een oplossing?
Ook ik heb geen code ontvangen! De hele procedure verloopt goed, totdat die moet worden ingevuld....
Beste, ik heb geen code ontvangen per mail of post voor de bol.com actie. Hoe kan ik die alsnog krijgen?
Daarnaast probeer ik WiFi-spot inbreng stellen via 1266 WiFi aan, maar krijg ik bericht dat het niet kan. Graag ook hier een oplossing voor. Dank!
Reputatie 6
@MarikaR: Een overzicht van alle boeken vind je onder de link "Bestel je E-Books hier" op kpn.com/dankjewel

@sil61: Als het niet lukt de code te achterhalen via Heb je geen code ontvangen? krijg je de mogelijkheid de mail na te sturen, nadat je je gegevens hebt ingevoerd. Zie ook deze screenshot. Ik hoor graag of dat wel werkt!

@Aal @Manny: Ik weet zo niet hoe het via de app werkt. Kunnen jullie de website proberen? Laat me weten of het dan wel lukt.

@E-lezer @Heem: Je kunt de code resetten via Heb je geen code ontvangen?

@Heem: Ik zie dat de WiFi code gisteren is gereset en per sms verstuurd. Als het niet werkt, kun je dat dan in een nieuw topic laten weten? Dan houden we het hier bij de decembercadeaus 🙂

Reageer