Beantwoord

algemene klacht

• 11 oktober 2013
  • 2 reacties
  • 6737 keer bekeken

ik heb een klacht mbt het allin verhuis service.

ik ben in juli 2013 verhuist, ik heb kpn speciaal gebeld hierover, nadat ze niet via de contactformulier reageerden. Uiteindelijk kon KPN de verhuizing regelen, was geen enkel probleem

na het gesprek werd ik pakweg een uur later terug gebeld door kpn, dat op het nieuwe adres niet de huidige all in abo geleverd kon worden, alleen langzamer of glasvezel.

uiteindelijk dat laatste genomen, kpn ging zorg dragen voor het nieuwe netwerk in de nieuwe woning, zou wel minstens 4 weken moeten wachten, maar ach dan heb je ook wel wat.

uiteinlijk werd het veel langer dan 4 weken, 4 weken geen internet/tv/telefoon . via kpn glasvezel mocht ik een dongle aanschaffen om toch wat verkeer te kunne opvangen, echter wat bleek dat ik helemaal geen bereik hier had met de dongle in huis.

Afijn de weken vliegen voorbij....en in de laatste week wordt ik gebeld door een kpn controleur of er al een kastje van glasvezel was geplaatst, uhhh nee, want dat zou kpn regelen toch.

uiteindelikjk kwam het eropneer dat de afspraak met kpn dat ze ook op het nieuwe adres geen glasvezel konden aanleggen, omdat de aanwezige glasvezel kabel opnieuw door de vergunningsaanvraag van de gemeente moest gaan....pff na veel problemen kwam het eropneer dat er miondenst nog 3 maanden overheen zou gaan.

hallo in deze tijd in een nieuwbouw woniong.....

uiteindelijk heb ik het maar laten vallen en is de glasvezel opgezegd...opeens zie ik bedragen van mijn rekening erafgaan omtrent de andere aansluiting op mijn oude adres, hey...ik ben verhuist...

wat blijkt, kpn heeft niet de verhuizing geregeld, maar het abo gewoon door laten gaan.

een belletje naar kpn heeft veel meerr frustraties opgeleverd, zij zeggem dat de verhuizing in gang is gezet, echter met glasvezel hebben zij niets te maken...

HOE KUNNEN WE DIT OPLOSSEN. ik weet niet meer wat te doen, kpn is toch kpn.

icon

Beste antwoord door JB__ 16 oktober 2013, 09:48

Hallo Peter, 

Ik heb je klacht en gegevens doorgezet als een officiële klacht, zodat het financiele deel ook afgehandeld kan worden. Je zult hier binnen 2 weken over benaderd worden. De klachtbehandelaar zal alles met je afhandelen. Zou je me t.z.t. kunnen laten weten of de afhandeling naar tevredenheid is verlopen?

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +6
Hallo MeesterbreinPetertie,

Erg vervelend om te lezen allemaal, dat je diensten niet verhuist konden worden, de levering van je glasvezelaanvraag zo lang duurde en je oude abonnement nog loopt. Ik ga graag voor je kijken wat ik voor je kan betekenen, want ik begrijp dat je oude abonnement nog niet opgeheven is? Zou je mij je oude postcode, huisnummer en de contractnaam in een privébericht willen sturen? Dan pak ik dit op. 

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Reputatie 4
Badge +6
Hallo Peter, 

Ik heb je klacht en gegevens doorgezet als een officiële klacht, zodat het financiele deel ook afgehandeld kan worden. Je zult hier binnen 2 weken over benaderd worden. De klachtbehandelaar zal alles met je afhandelen. Zou je me t.z.t. kunnen laten weten of de afhandeling naar tevredenheid is verlopen?

Met vriendelijke groet, 

Jessica

Reageer