Alles in 1 Aktie Zuid Holland 41,50

• 8 oktober 2013
  • 3 reacties
  • 6662 keer bekeken

Inmiddels ben ik ruim een jaar tevreden klant bij KPN (alles in 1)

Nu zie ik reclames voorbij komen van een jaar lang alles in 1 voor 41,50 in de regio Zuid Holland.

Ik hoop dat deze aktie ook van toepassing voor bestaande klanten is, maar kan dit niet aanpassen in MijnKPN.

Vanwege prive omstandigeheden ben ik genoodzaakt om een goedkoper abonnement te vinden en dit zo voor mij ideaal zijn zodat ik toch klant kan blijven!

Hopelijk kunnen jullie mij blij maken en als klant behouden.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Gewoon op kpn.com bij pakket je gewenste pakket kiezen, alles doorlopen, dan kun je ook ergens aangeven dat je al klant bent, geloof iets van hebt u een klantnr of email adres van kpn ofzo. als je daar alles invult en gewoon de stappen doorloopt herkent het systeem dat je idd klant bent en ga op opnieuw een jaarcontract aan met bijbehorende korting. Nadeel voor jou is dan wel dat je niet meer per maand opzeggen kan maar wederom een jaar aan kpn vast zit, voordeel is de korting.

Het is dus niet zo dat je korting krijgt onder je huidige voorwaarden. Je gaat een nieuwe contract aan.

Ik heb dat ook gedaan en krijg 6 maanden alles-in-1 standaard voor 35 ipv 58 euro. (VDSL geen Glas)

Als ik aanklik dat ik al klant ben bij KPN krijg ik het volgende te zien:

Gelden de acties voor nieuwe klanten ook voor mij als bestaande klant?

Maak je als bestaande klant je pakket compleet met Bellen of Interactieve TV dan krijg je dezelfde kortingen als een nieuwe klant. Dit geldt niet wanneer je een glasvezel verbinding hebt van KPN. Heb je al een Alles-in-één Pakket van KPN dan kun je geen extra korting krijgen. Heb je al Internet van KPN dan kan je geen gebruikmaken van de 1 jaar gratis BelOnbeperkt Altijd actie.

Dus ik snap niet zo goed dat bestaande klanten hier geen gebruik van kunnen maken bij een contactverlenging...

Reputatie 6
Badge +9
Om voor korting in aanmerking te komen dien je opnieuw een jaarbonement af te sluiten, net zoals je dat de eerste keer ook deed. Het systeem ziet dat je klant bent dus alle inlogcodes etc blijven gelijk, alleen je gaat een nieuwe verbintenis aan met kpn. Althans zo heb ik het na een jaar gedaan om weer korting te krijgen.

Of er een actie is die een jaar lang 16,50 per maand korting opleverd (alles in 1 std) of 6,50 (instap) weet ik niet, meestal werken ze met acties van 3 of 6 maanden.

Reageer