Als grapje 0800-0402 gebeld

  • 14 August 2015
  • 3 reacties
  • 15625 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Ik heb laatst als grapje iets van 100 keer de helpdesk gebeld. Nu heb ik daar spijt van want die vrouw van het callcenter zei dat ik een "dikke vette boette" zal krijgen. Ik verveelde me en zal het nooit meer doen. Ik maak me nu een heleboel zorgen want ik heb geen geld... 

Krijg ik echt een boete? Ik beloof dat ik niet meer zal bellen.

Met vriendelijke groet,

Leonard.


3 reacties

Badge
Hoi ,

Of je een boete krijgt, dat betwijfel ik. Wel kan ik je alvast een tip geven om een boete te ontlopen!

Niet meer doen hé ;)

Reputatie 7
Ik zou me maar geen zorgen meer maken , ik geloof dat je met het plaatsen van jouw bericht al heel duidelijk hebt gemaakt dat je er spijt van hebt.

Dat lijkt me echt voldoende voor KPN en voor jou om weer vooruit te kijken. ;)

Dus als morgen de zon schijnt (of niet), denk dan niet aan gisteren maar aan morgen en alle leuke dingen die nog op jouw pad liggen te wachten. ;)

Reputatie 7
Badge +24
​Lieve Leonard,

We hebben al heel wat verhalen gelezen op ons forum, maar 100 keer bellen naar onze Klantenservice omdat je je verveelt, hebben we eigenlijk nog niet meegemaakt. Was je misschien op zoek naar de beantwoording van je stille liefde voor ons? Want dan mag je ons in het vervolg ook gewoon een gezellig berichtje via het forum sturen hoor! Dan schrijven we natuurlijk ook terug, met liefde zelfs! 

Zoals je begrijpt zijn we niet boos op je, maar toch hopen we dat je de volgende keer een leukere invulling van je vrije tijd kan vinden. Dan kunnen de collega's die de telefoon beantwoorden weer andere mensen helpen 🙂. 

Groetjes,
Cindy

Een tip voor als je je verveelt. Het schijnt weer hip te zijn las ik ;)

Reageer