Vraag

APK+Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen

  • 22 September 2020
  • 5 reacties
  • 172 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +3

Wie weet dit nog?

Toen de APK werd ingevoerd kreeg je een ronde sticker op je achter-nummerplaat van een personenauto.

Iemand had er iets op bedacht om de APK te ontlopen, ik heb me bijna dood gelachen toen ik zijn/haar truc op TV zag.

In dat jaar waren de stickers groen van kleur; wat had hij/zij nou gedaan: een pak wasmiddel gekocht (volgens mij was het W*tte Reus), hij/zij had dat groene rondje uitgeknipt wat op dat pak wasmiddel zat en op de achter-nummerplaat geplakt.

 

Hoe dit aan het licht kwam weet ik niet, ik vond het idee erg ingenieus; de afmeting was hetzelfde als de APK-sticker, de kleur was ook hetzelfde als de APK-sticker, alleen als je héél goed ging kijken zag je dat de tekst anders was, daar stond namelijk op: “Goed gekeurd door de Nederlandse Vereniging van Huisvrouwen”.

In welk programma dit werd uitgezonden weet ik niet meer, zal wel Wrak van de Weg zijn geweest, maar kan ook op het journaal zijn geweest.

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Wrak van de week? Zat dat niet in dat programma van Wim Bosboom?

edit : opgezocht → tros kieskeurrig

 

Reputatie 7

@Erwin_ ben je 365 dagen blijven hangen in dit topic? 

Reputatie 7
Badge +21

Ik denk dat @Erwin_ dit topic onder ogen kreeg door een spammer die hier vanochtend een ongewenste reactie plaatste. Die reactie is verwijderd maar de aandacht bleef.....

Allemaal de schuld van mijn collega @Jasper .  ;-)

 

Maar neemt niet weg dat ik weer even genoten heb van een klein fragmentje van wrak van de week  op youtube :-)

Reputatie 7
Badge +11

Allemaal de schuld van mijn collega @Jasper .  ;-)

 

Maar neemt niet weg dat ik weer even genoten heb van een klein fragmentje van wrak van de week  op youtube :-)

En hem dan niet eens delen 😑😂