Badges?

• 27 juni 2015
  • 28 reacties
  • 655 keer bekeken

Reputatie 3
Badge
sorry als ik stomme vragen stel en naar de al bekende weg vraag, maar ik ben hier nieuw

wat is dat met die "badges "?

28 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Hoe meer antwoorden je geeft, hoe meer kudos je krijgt, hoe meer vragen je stelt en hoe meer oplossing je geeft: des te meer badges verdien je.

De badges laten dus zien hoe "goed" jij bent.

Robin
Reputatie 3
Badge
maar hebben die enig praktisch nut ?

of is het als een soort vetleren medaille, het staat leuk, maar nou en!

zelfs een bonuskaart van AH levert iets op

Reputatie 7
Badge +27
Het heeft geen praktisch nut, Peter, het staat alleen leuk. Het is een manier waarmee wij meedoen op het forum proberen te stimuleren :)

Hartelijke groet,

Erik

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

De AH bonus kaart is ook pure onzin, zeg je dat je hem niet mee hebt krijg je de korting ook. En voor de "persoonlijke deals" hoef je het niet te doen want dat is nog nooit iets geweest wat ik nodig heb.

Robin
Reputatie 3
Badge
nou ja, als mijn moeder maar trots op mij is, daar leef ik perslot van rekening voor:womanlol:

Reputatie 1
Gisteren geregistreerd om m'n ongenoegen te uiten....zat niets anders op.

Heb ik vandaag een karrevracht aan berichten in m'n email, waaronder mededelingen van persoonlijke berichten, kudo's (hoe kinderlijk), "verdiende" badges...

WTF?

Daarvoor heb ik mij niet geregistreed.

Het lijkt wel een kinderspeelplaats hier..

Kom op man we zijn volwassen mensen....

Reputatie 1
Badge
Nou ja karrevracht aan mail?

Ik ben ook pas nieuw maar vind het niet zo vreselijk om mail te krijgen met info.

Wat de badges betreft ben ik het wel met je eens dat dit een beetje kinderachtig overkomt.

Maar ach..... zolang de producten goed werken.....

Reputatie 1
Badge
Moet alles persé nuttig zijn, zie er toch gewoon de lol van in man....

Ik gaf een keer antwoord aan iemand en was meteen adviseur.

Nou en?

In het begin krijg je veel van die dingen geloof ik,  dat stopt vanzelf weer.

Reputatie 7
Badge +30
Hallo,

Inderdaad. Aan het begin krijg je heel wat maar naar mate je meer posts hebt duurt het langer OK nieuwe badge/ranks te krijgen

Robin
Reputatie 7
,

Die "titel" Adviseur staat u goed hoor en ik weet zeker dat u met uw leeftijd :$ al heel vaak met goede adviezen bent gekomen. ;)

Reputatie 1
Badge
Hallo wjb

Dank je wel voor het compliment

Ik bloos er bijna van.....

Groet Karin

Reputatie 7
Wow, ik had gelijk, u bent niet zomaar een Adviseur, maar een Ervaren adviseur. :D

Reputatie 3
Zo Karin, krijg jij ff een leuk compliment, een echte positievo. :womanvery-happy:

Wat die berichten betreft, tis toch leuk om een schrijven van iemand te krijgen (al zijn het er dan een vracht).

Eerst kreeg je ook post van de belastingdienst en die zijn gestopt.....:D

Nou dan zou je je bijvoorbeeld als bedrijf eens moeten registreren voor de KvK, hoeveel post je dan krijgt !

Je daar om druk maken, ik zie er het nut niet van.....denken die lui dat ze daarmee aan mij kunnen verdienen, dan doen ze maar wat ze niet laten kunnen.

Reputatie 1
Badge
Hallo  wjb

Tjee ja zeg,  ik ben net wakker en zie dat ik alweer opgeklommen ben.

Probeer mijn hoofd,  ondanks dat toch  maar   koel te houden.

Fijn weekend!

groetjes

Karin  :D

Reputatie 1
Badge
Hoi Friesian,

Ja niet iedereen is hetzelfde wat de een leuk vind,  kan door een ander als storend of vervelend worden ervaren.

Daarom ook zijn er JA/en NEE stickers uitgevonden voor brievenbussen   en delete knoppen voor PC's

Groetjes

Karin;)

Reputatie 1
Karin30343 schreef:
Moet alles persé nuttig zijn, zie er toch gewoon de lol van in man....

Nee, alles hoeft niet perse nuttig te zijn, integendeel zelfs.

Maar ik vind het niet fijn om als klein kind behandeld te worden.

Reputatie 1
Badge
Niemand heeft je hier als klein kind behandelt,  maar als ze hier op dit forum kiezen voor dit systeem  vind ik het verder prima.

Je kunt je eraan ergeren,  of je kunt er gewoon om lachen.........

Reputatie 1
Ik zeg ook niet dat iemand HIER dat doet.

KPN forum.....

Er zullen hier toch echt geen kinderen op dit forum komen neem ik aan.

Dan zou het toch fijn zijn dat de makers van zo'n forum je een beetje als volwaardig behandelen.

Heb nu ook alweer een mail binnen van KPN dat ik een badge verdient heb....Nou ja zeg, lekker belangrijk...

Sorry echt hoor, ik vind dit toch van een infantiliteit getuigen....

Reputatie 1
Badge
Nee kinderen zullen hier niet meelezen.

Mij maken ze ook echt niet blij met titels badges of kudos

en het zou fijn zijn als er een optie was om dit uit te kunnen schakelen.

Anderzijds  vind ik het niet  belangrijk genoeg om er nog meer energie aan te blijven  besteden.....

Reputatie 7
Badge +27
Goedemorgen  en ! Als jullie geen mail meer wensen te ontvangen over de badges, ga dan via instellingen, abonnementen en bladwijzers naar meldingsinstellingen. Daar kunnen jullie beiden aangeven dat je geen e-mail meer wenst als je een nieuwe badge hebt bemachtigd! Dit scheelt weer wat ruimte in het postvak en tijd om de mail te verwijderen. Fijne zondag!

Reputatie 1
Badge
Hallo Marcia

Dank je wel voor je reactie.

De optie om email notificaties uit te schakelen had ik al ontdekt.

Mijn vraag was echter  of het mogelijk is de  badges, titels etc uit te kunnen schakelen(onzichtbaar te maken)  in mijn profiel.

Het gaat mij niet om de mailtjes die ik daarover krijg.

Fijne Zondag

Groet Karin

Reputatie 7
Badge +27
Hallo Karin,

Dan heb ik je verkeerd begrepen, sorry! Het is helaas niet mogelijk om de badges/kudo's zelf uit te schakelen. Dan is de beste optie om er gewoon maar niet naar te kijken ;)

Reputatie 7
Badge +30
Of ze alle badges te halen, zodat er niet meer te halen valt ;p
Reputatie 7
Precies , ik zit "met smart" te w8en op dat laatste mailtje, dan ben ik er vanaf. :mantongue:

Reputatie 7
Tja , zo te zien heb je nog 95 oplossingen te gaan, nog even volhouden. ;)

Reageer