Beantwoord

Balpen verzameling voor kleinkinderen

  • 13 July 2019
  • 10 reacties
  • 380 keer bekeken

Goeden dag ik heb een vraag aan u
Ik. Heb twee kleinkinderen. En die sparen balpennen met logos of reklame er op maak niet uit of ze het doen het gaat ze om de logo of reklame zou u hun daar mee willen helpen bij voor baat dank. M v g.
H ****
****
Valkenswaard

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door PeterG 15 July 2019, 15:33

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Hanjo49, Wat lief dat je jouw kleinkids helpt met deze verzameling! Momenteel heb ik hier niets op voorraad liggen, maar zodra we hier weer pennen hebben dan stuur ik je een bericht goed?
Ik heb hier nog een hele gekke pen met KPN logo liggen. Bovenop zit een leuk handje. (ring- en middelvinger gebogen). Hij schrijft ook nog.
Misschien dat Marina, met jouw toestemming, je adres even aan me kan laten weten.

Goeden dag ik heb een vraag aan u
Ik. Heb twee kleinkinderen. En die sparen balpennen met logos of reklame er op maak niet uit of ze het doen het gaat ze om de logo of reklame zou u hun daar mee willen helpen bij voor baat dank. M v g.
***
Ze zijn overal blij mee peter dankje
Goedemorgen Hanjo49.

Even voor u ter info. Het is niet raadzaam om privégegevens op een openbaar forum te plaatsen. Een webcare teamlid van KPN zal het voor u aanpassen.

Fijne dag nog. 🙂
Ik ga 'm opsturen naar je, Hanjo49. En doe er ook nog een pen bij met reclame van Scandic Crown Hotel, Utrecht. Hopelijk vinden ze die ook leuk.

Heb inmiddels je adres gekregen (was hierboven al weg toen ik hier kwam) van Marcia, collega van Marina.
Dankje wel
Ik laat het je weten als het verstuurd is. Hoefde vandaag "het dorp" niet in.
Verzonden! Tr & tr
3SKABA789840696
Dank je wel echt supper

Reageer