Bedankt voor het vertrouwen in KPN | Eindejaarscadeautjes

• 23 november 2018
  • 112 reacties
  • 18706 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +14
Yes! Het einde van 2018 komt in zicht. Tijd voor gezelligheid, lekker eten en... cadeaus natuurlijk.
Als dank dat je dit jaar weer klant bij ons was hebben we een aantal cadeautjes voor je klaargezet. De code ontvang je per e-mail of brief tussen 19 november en 1 december. Lees hieronder welk presentje je ontvangt per KPN product.

3 gratis ebooks

Heb je Internet, Digitenne en/of Vast Bellen dan ontvang je 3 gratis ebooks. In samenwerking met bol.com mag jij ebooks kiezen uit een voorgeselecteerde lijst met toptitels. Je leest deze ebooks op je e-reader, tablet óf smartphone. Bestel met jouw unieke code uit de e-mail of brief de boeken via de actiepagina van bol.com Op KPN Beleef lees je welke boeken we voor je hebben geselecteerd. Succes met kiezen.
De code is geldig t/m 31 december 2018

Film cadeau

Heb je ook nog Interactieve TV dan krijg je een film vouchercode erbij. Je kunt de code gebruiken bij het uitzoeken van een film naar keuze via het On Demand menu. Met deze code kijk je dus een film naar keuze helemaal gratis. Lekker voor in de donkere dagen je favoriete (kerst)film kijken. Enjoy!
De code is geldig t/m 28 februari 2019

5 GB extra data

In december ontvang je ook nog 5 GB mobiel internet cadeau op alle KPN mobiel abonnementen. Het mooiste hiervan is dat je hier helemaal niks voor hoeft te doen. Je ontvangt een sms als de 5 GB is bijgeschreven.
De 5 GB extra is te gebruiken van 1-12-2018 t/m 31-12-2018

KPN Prepaid cadeau

Heb je prepaid van KPN? Dan vergeten we ook jou niet. Al onze prepaid klanten kunnen met de feestdagen op 5, 25 en 26 december 2018 gratis bellen binnen Nederland naar alle vaste en mobiele lijnen, met uitzondering van betaalde servicenummers. Dat is nog niet alles: activeer in december eenmalig gratis de decemberbundel via de KPN Prepaid App. Je ontvangt dan 500 MB data!
De 500 MB decemberbundel is te activeren van 1-12-2018 t/m 31-12-2018

Veel gestelde vragen

3 gratis Ebooks

Hoe kan ik mijn ebook cadeaucode verzilveren?
Volg de onderstaande stappen om je ebooks te downloaden;
- Ga naar de actiepagina van bol.com en kies maximaal drie ebooks door op ‘+ebook’ te klikken.
- Ga naar je winkelwagen en voeg je unieke kortingscode toe bij ‘Code invoeren’, druk op het '+' icoon om je kortingscode te bevestigen en kies voor ‘Verder naar bestellen’
- Log in met je bol.com account of maak een bol.com account aan.
- Kies voor ‘Naar betalen’ en daarna op ‘Bestelling plaatsen’. Let op: Controleer of de korting goed verrekend wordt.

Gelukkig hoef je jouw ebooks niet meer te downloaden. Ebooks die je bij bol.com koopt kun je eenvoudig lezen op je Kobo e-reader of op je tablet of telefoon met de bol.com Kobo ebook app (voor iOS en Android). Log in met je bol.com account en start meteen met lezen! Voor het lezen van de ebooks op andere e-readers kun je de ebooks downloaden in je bol.com account.

Hoe lees ik de ebooks?
Door de samenwerking tussen bol.com en Kobo heb je geen computer of kabeltjes meer nodig om je ebooks te lezen. Je gaat als volgt te werk:

- Als je wil lezen op je tablet of smartphone: download de gratis bol.com Kobo lees-app voor iOS en Android. Log in met je bol.com account en de boeken verschijnen na synchronisatie automatisch in de app.
- Als je wil lezen op je Kobo e-reader: log in met je bol.com account en de boeken verschijnen na synchronisatie automatisch op je e-reader.
- Als je wil lezen op eenander merk e-reader: download het boek in je bol.com account onder 'Mijn digitale producten'.
Bekijk voor meer informatie de hulppagina op bol.com.

Hoe lang kan ik de ebooks lezen?
De ebooks zijn voor altijd van jou! Je hoeft je dus niet druk te maken dat je alles in december moet lezen. Lees lekker verder in maart, wanneer je meer tijd hebt.

Ik ben mijn Bol.com code kwijt, wat te doen?
Als je geen code hebt ontvangen, of je bent je code kwijt geraakt, dan kun je deze opvragen. Ben je in het bezit van zowel KPN Thuis als KPN Mobiel producten, gebruik dan altijd het klantnummer van uw KPN Thuis product. Hier vraag je eenvoudig je code op.

De Vouchercode gratis Film

Ik heb een vouchercode ontvangen, hoe wissel ik deze in?
Dit doe je via je Interactieve TV:
- Pak jouw afstandbediening
- Druk op het menu
- Ga naar On Demand en kies de film die je wilt kijken
- Druk op Vouchercode
- Vul de ontvangen Vouchercode in
- Vul jouw iTV pincode in en bekijk de film direct of later
Let op: je kunt de vouchercode slechts één keer inwisselen via het Interactieve TV menu.
Pincode vergeten? hier lees je hoe je deze opvraagt.

Kan ik mijn vouchercode ook aan een vriend of familielid geven?
Ja, dat kan. De vouchercode is wel maar één keer te gebruiken en geldt alleen voor KPN klanten met Internet en TV pakket.

Als ik geen code heb ontvangen, of als ik deze ben kwijtgeraakt, wat moet ik dan doen?
De code ontvang je per e-mail of brief ergens tussen 19 november en 1 december. Als je geen code hebt ontvangen, of je bent je code kwijtgeraakt, dan kun je deze opvragen. Ben je in het bezit van zowel KPN Thuis als KPN Mobiel producten, gebruik dan altijd het klantnummer van jouw KPN Thuis product. Vraag hier eenvoudig je code op

5GB extra data op mobiel

Hoe lang is de 5 GB databundel geldig?
De 5 GB die je cadeau hebt gekregen kun je heel december gebruiken.

Ik heb eenMobiel Internet abonnement , krijg ik dan ook 5 GB data?[/b]
Yesss, ook jij ontvangt 5 GB extra.

Kan ik de 5 GB ook gebruiken in het buitenland?
Ja, dat kan. Je kunt zorgeloos online als in december binnen de EU bent. Als je wil weten welke landen er binnen de EU vallen, kijk dan hier.

Ik heb net een nieuw abonnement afgeloten bij KPN. Krijg ik dan ook 5 GB extra?
Ja, ook wanneer je net een nieuw abonnement bij KPN hebt afgesloten, krijg je de 5 GB extra data zo snel mogelijk bijgeschreven. Je ontvangt van ons een sms zodra de 5 GB extra data is geactiveerd.

Kan ik de 5 GB ook delen?
Nee, deze 5 GB databundel is een persoonlijk cadeau en is dus niet te delen met anderen.

Wordt de data verdubbeld als ik Compleet ben?
Nee, de 5 GB databundel wordt niet verdubbeld als je Compleet bent.

Hoe weet ik wanneer mijn 5 GB databundel op is?
Je gebruikt automatisch eerst je gebruikelijke databundel. Per sms houden we je op de hoogte van je dataverbruik. Zodra je 50%, 75% en 100% van je bundel hebt verbruikt, sturen we je een sms. Zo weet je altijd hoe ver je bent. Wanneer je gebruikelijke databundel volledig is verbruikt, ga je automatisch over naar de 5 GB extra data. Ook bij deze extra 5 GB databundel ontvang je een sms zodra je 50%, 75% en 100% van deze bundel hebt verbruikt.

Mijn verlenging gaat in december in. Krijg ik ook 5 GB op mijn nieuwe abonnement?
Ja, nadat je verlengde abonnement is ingegaan, krijg je de 5 GB extra data zo snel mogelijk bijgeschreven op je nieuwe abonnement. Je ontvangt een sms zodra de 5 GB extra data is geactiveerd.

Ik heb geen 5 GB extra data ontvangen. Kan ik deze alsnog krijgen?
Ja, wanneer je dit niet ontvangen hebt, kun je dit alsnog krijgen. Neem contact op met de klantenservice of laat hieronder een berichtje achter!

KPN prepaid cadeau

Hoe activeer ik de gratis decemberbundel?
Kies in het menu van de KPN Prepaid App voor "bundels". Klik vervolgens op "december actie" om je gratis 500 MB december bundel te activeren. Verder hoef je niets te doen. Het gebruik van de bundel kun je terugvinden bij "Historie".

Maak je nog geen gebruik van de KPN Prepaid App?
Download deze dan snel op je mobiel! Volg daarvoor de volgende drie stappen:
1.Download de KPN Prepaid App op www.kpn.com/downloadprepaid voor je iPhone of Android toestel
2.Open de app en registreer je Prepaid 06-nummer
3.Voer de verificatie-code in

Je kunt nu gebruik maken van de KPN Prepaid App :)

Tot wanneer kan ik de gratis 500 MB december bundel activeren?
Je kunt van 1 t/m 31 december (eenmalig) de 500 MB december bundel via de KPN Prepaid App activeren.

Hoe lang is de gratis 500 MB december bundel geldig?
De gratis 500 MB december bundel is na activatie 31 dagen geldig en stopt vanzelf. Daarna geldt het reguliere tarief.

Fijne feestdagen alvast iedereen!

Mocht je nog vragen hebben of iets kwijt willen, laat het hieronder weten 🙂

112 reacties

Reputatie 7

5 GB extra data

In december ontvang je ook nog 5 GB mobiel internet cadeau op alle KPN mobiel abonnementen. Het mooiste hiervan is dat je hier helemaal niks voor hoeft te doen. Je ontvangt een sms als de 5 GB is bijgeschreven.De 5 GB extra is te gebruiken van 1-12-2018 t/m 31-12-2018
Ik neem aan dat onder alle KPN Mobiel abonnementen dus ook de Mobiel internet abonnementen vallen.
Reputatie 7
Badge +14
Wat moet ik ook zonder jou @wjb . Is bij deze aangevuld in de FAQ 😉
Reputatie 7
Badge +18
Ik mag ook aannemen dat er met de voucher een 4K film te bestellen is voor mensen met een 4K abonnement? 😉👍
Reputatie 7
Badge +15
Het blijft toch super mooi dat jullie elke keer weer op deze manier (In meer of mindere mate) het jaar afsluiten 🙂 Super attent!
Reputatie 4
Badge +6
Ondanks dat ik dit jaar voor het eerst kan profiteren van beide cadeautjes (Ben 28 jaar klant bij KPN en al z'n voorgangers) vind ik het nog steeds een ....cadeau. Als je geen e-reader hebt/digitaal leest heb en je in een buitengebied woont en alleen digitenne hebt, omdat het internet te traag is voor iets anders, heb je er niks aan. Waarom klanten niet laten kiezen tussen bijv 3 gratis e-books en een gratis film? Dan geef je alle klanten een cadeau en niet alleen de klanten die een e-reader en iTV hebben.
Reputatie 7
Badge +18
Hallo @HTS
Op een tablet of een smart-telefoon kun je ook een e-book lezen hoor.
Reputatie 4
Badge +6
Hallo @HTS
Op een tablet of een smart-telefoon kun je ook een e-book lezen hoor.

Even beter mijn reactie lezen@huistijger
Reputatie 4
Badge +6
Ondanks dat ik dit jaar voor het eerst kan profiteren van beide cadeautjes (Ben 28 jaar klant bij KPN en al z'n voorgangers) vind ik het nog steeds een ....cadeau. Als je geen e-reader hebt/digitaal leest en je in een buitengebied woont en alleen digitenne hebt, omdat het internet te traag is voor iets anders, heb je er niks aan. Waarom klanten niet laten kiezen tussen bijv 3 gratis e-books en een gratis film? Dan geef je alle klanten een cadeau en niet alleen de klanten die een e-reader en iTV hebben.
Ik zie dat er een stukje van mijn reactie weg is, ik had geschreven waarom klanten niet laten kiezen tussen bijv een korting op de december nota of 3 gratis e-books en een gratis film?
Reputatie 7
Badge +18
Ik had je reactie wel gelezen en vind mijn antwoord nog steeds goed.
Reputatie 4
Badge +6
Ik had je reactie wel gelezen en vind mijn antwoord nog steeds goed.

Vind je? Ik schrijf "Als je geen e-reader hebt/digitaal leest" en jij reageert met "Op een tablet of een smart-telefoon kun je ook een e-book lezen hoor."
Dat is toch digitaal lezen?
Reputatie 7
Badge +18
Dan had je moeten schrijven en niet digitaal wilt lezen
Want het kan dus wel wat ik zeg. en nu stop ik de discussie.
Hoe zit het met de prepaid klanten? Krijgen die heeeelemaal nul-komma-niks?😮
Reputatie 7
Badge +18
Die krijgen de roe van sinter-Klaas 🐱
Gelukkig is huistijger niet sinter-baas.😁
Klopt het dat deze mail over gratis Ebooks amper te lezen is, omdat de letters in 1 rij van boven naar beneden staan?

Mvg Wilma
Reputatie 7
Badge +16
@Wilmavz Dat zou er niet zo moeten uitzien. Op wat voor een apparaat open je deze e-mail? Zou je het op een laptop/pc willen proberen?
@Vikash . Ik open hem al op de laptop. Heel vreemd dat dit er zo uit ziet. Ontving ook een factuur van KPN en die ziet er gewoon uit.
Reputatie 7
Badge +27
Bijzonder! Wil je hem eens mailen naar ons? Dan kijk ik of ik er wel iets leesbaars voor je van kan maken. Ik stuur je een privébericht!
Blijkbaar geen waardering voor de vele prepaid gebruikers. Het stilzwijgen van kpn spreekt duidelijke taal. 😐
Per mail ontving ik een code van KPN( als dank) voor een Film maar ik heb geen tv van KPN, alleen Internet en Vast Bellen.
Zou het dan geen code voor 3 ebooks moeten zijn???
Dat zou ik wel heel tof vinden!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 7
Badge +24
@Dreekuh-53: we spreiden de communicatie een beetje om alle vragen op te kunnen vangen via de verschillende klantcontactkanalen. 😉 Je krijgt binnen nu en 3 dagen een SMS met info over de cadeaus voor prepaid (wel iets anders dan de abonnementen). We zullen dit topic ook gaan updaten.
Reputatie 7
Badge +14
@Dreekuh-53 speciaal voor jou (en alle andere prepaid klanten) :)

KPN Prepaid cadeau
Heb je prepaid van KPN? Dan vergeten we ook jou niet. Al onze prepaid klanten kunnen op 5, 25 en 26 december 2018 gratis bellen binnen Nederland naar alle vaste en mobiele lijnen, met uitzondering van betaalde servicenummers. Dat is nog niet alles: activeer in december eenmalig gratis de december bundel via de KPN Prepaid App. Je ontvangt dan 500 MB data!
Beste KPN, Nadia

de code werkt niet. Heb heb via jouw link geprobeerd.
Reputatie 7
Badge +14
Hey @Mechelina, de code ontvang je per e-mail of brief tussen 19 november en 1 december. Misschien dat je iets te vroeg bent 😉 Voor welk product of cadeau wil je graag opvragen? Ik ga de code voor je opzoeken. Wil je daarvoor je forumprofiel aanvullen met je gegevens? Postcode + huisnummer, klantnummer(s). Dan kan ik het voor je nakijken. Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? 🙂
Het is voor drie E-boeken. Ik ben al abbonee sinds 1 oktober. Wel vreemd dat het zo gaat,ik ben niet zo handig, dus ik heb er al genoeg van.
Bedankt voor de moeite.

Reageer