Bedankt voor het vertrouwen in KPN | Eindejaarscadeautjes

• 23 november 2018
  • 112 reacties
  • 18294 keer bekeken

Toon eerste bericht

112 reacties

Hallo KPN,
Helaas heb ik geen brief of mail ontvangen. Graag zou ik deze alsnog ontvangen. Zou dat kunnen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet
Sandra Letteboer
Reputatie 7
Badge +27
Hoi Sandra, welkom op het forum! We kunnen de mail niet nasturen. Het kan zijn dat die niet is aangekomen als je bij je privacyinstellingen (in MijnKPN) hebt aangegeven niet benaderd te willen worden. Maar, je kunt de codes ook online opvragen.
- De bol.com e-books
- Een gratis film

De 5GB extra data is al bijgeschreven, als je ook een mobiel abonnement hebt. Als je nog vragen hebt, laat het weten!

@boessie: Ik heb je bericht samengevoegd met dit centrale topic. Je kunt de bovenstaande links ook gebruiken om de codes op te vragen. De pagina van bol vind je hier: bol.com | KPN Eindejaarsactie artikelen kopen? Kijk snel!
ik ben mijn vouchercode voor gratis film kwijt , die ik eind november per email kreeg ( waarschijnlijk emails verwijderd ) kan ik nog aan een nieuwe code komen

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst
Reputatie 7
Badge +27
Hallo @GHP, die kan je hier vinden!
Ik ben mijn mail met de code kwijt, kan ik alsnog die film kijken? Of kan ik de code ergens anders vinden?
Reputatie 5
Badge +6
Ik ben mijn mail met de code kwijt, kan ik alsnog die film kijken? Of kan ik de code ergens anders vinden?
Dat kan met hetzelfde linkje als het bericht hierboven, je kan je voucher code opnieuw laten sturen via hier
Reputatie 1
Kennelijk heeft KPN eind 2018 codes toegezonden voor trouwe klanten
Er is bij mij inde post wat fout gegaan, dus ik heb die brief niet gehad
Eerder in januari zocht ik de dank je wel pagina op, en daar zag ik dat ik nieuwe codes op kon vragen als ik ze niet had ontvangen

Invoeren van dei codes bij Bol com leidt er toe dat ik de mededeling krijg dat de codes vervallen zijn

Ik neem aan dat ik ook nog voor de actie in aanmerking kan komen
Hoe kom ik alsnog aan werkende codes voor de boeken en de film?
hoor het graag

*Admin: samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen @jukrecords.com. In de maand december kon je gebruik maken van deze actie. In deze maand kon je de BOL.com code opnieuw opvragen via deze pagina en de filmvouchercode hier. Vanaf 1 januari is dit niet meer mogelijk en er geen werkende codes meer. Helaas kan je nu niet meer gebruik maken van de actie.
Reputatie 1
Toen ik de directie heb benaderd ben ik gecompenseerd en heb ik het bedrag alsnog vergoed gekregen,. Was natuurlijk niet mijn schuld dat de post bij mij niet werd bezorgd
Reputatie 7
Badge +17
Vanaf 1 januari is dit niet meer mogelijk en er geen werkende codes meer. Helaas kan je nu niet meer gebruik maken van de actie.
Dus dat houd in dat ik de Vouchers niet meer kan gebruiken. 😛 😉
Ik heb ook een code ontvangen voor e books en een gratis film.
Vervolgens staat er geen eind datum bij tot wanneer de voucher te gebruiken is.
Wat ik vreemd vind met dit soort zogenaamde cadeaus ,waarom zo omslachtig.
Men kan toch ook gewoon aangeven dat de eerst volgende film die men huurt niet in rekening gebracht zal worden.
Dat is fair........
Nu blijkt mijn code verlopen te zijn .....
Baal hiervan....

Ggraag jullie reactie.....
Reputatie 7
Badge +15
In de maand december kon je gebruik maken van deze actie. In deze maand kon je de BOL.com code opnieuw opvragen via deze pagina en de filmvouchercode hier. Vanaf 1 januari is dit niet meer mogelijk en er geen werkende codes meer. Helaas kan je nu niet meer gebruik maken van de actie.

Zoals ik hier al aangaf is het niet meer mogelijk om gebruik te maken van deze actie. Ik kan mij voorstellen dat je hiervan baalt, maar helaas kan ik hier niets anders van maken.

Reageer